Beklenmedik

19 3 0
                                    


O gün gelen telefondan normal değildi o kadar ay geçmiş olmasına rağmen niye Jungkook'u bulmak istediler kafa takıldı sonrasında kesin bir problem vardı. Dediğim adresten uzakta olduğunu ve oraya gelmesi uzun süreceği için bana konum atacağını söyledi bende kabul etmiştim.Konum mesaj olarak geldikten sonra mesajı kendime gönderdim. Numaraya engel atıp diğer her şeyi silip yok ettim. Burnuma iyi kokular gelmiyordu.
Jungkook'a işlerim var diyip evden çıktım. Hoseok hyung da aynı konumu attım altına da 1 saat sonra bana ulaşamazsan konuma gel yazdım. Telefonu kenara koyup konuma doğru arabayla yola çıktım. Yolda birden araçta bir problem oldu. Motordan duman geliyordu sanki konuma da bir iki dk vardı. Ama araç kendini kilitlemişti ne olduğunu anlamadan motor birden alev aldı.


Etrafta kimse yoktu aklıma gelen tek şey telefon oldu hemen hoseok hyung aradım açmıyordu. Sonra jungkooku aradım meşguldü. Ne yapacağını bilmiyordum. Cama bir şeylerle vurmaya çalıştım ama bir türlü olmuyordu.
Ben de Yoongi denen adamı aramaya karar verdim duman iyice etrafa yayıldı nefes almak güç olmaya başlamıştı. Etrafın bulanıklaşması beni zorluyordu. Başım iyice dönmeye başladı. Birden camdan birini fark ettim. Buraya doğru koşuyordu. Kapıyı açmaya çalıştı ama kapı bir türlü açılmadı. Duman beni iyice etkilemişti. Etraf kararmaya başladı iyice "az kaldı dayan" diyordu ama tepki bile veremedim. Yüzümü ona çevirdim bana donmuş şekilde bakıyordu.

*Jimin sen misin??

*Jimin benim Yoongi beni duyuyor musun?

*Jimin başını koru camı kırıyoruz.

*Namu cevap vermiyor dumandan iyi görünmüyor acele etmeliyiz. Alev iyice çoğaldı.

*Min cam kırılmıyor..

*Nasıl kırmaz cam bu?.

*Namjoon fazla zaman yok durumu iyi değil.

*Senin yüzünden Yoongi sana yapma dedim. Ne vardı böyle yapacak. Kimi bekliyordun kim çıktı..

Sonunda sesler gitmişti. Kendimi karanlığa doğru sanırım sonunda aileme kavuşma vakti gelmişti. Ama ya kardeşim ona ne olcak... Bekle beni karanlık.....

 Bekle beni karanlık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Namjoon ne demek istedi ??

YOONMİN STORYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin