Kang Jiwoo

18 2 0
                                    


Jin'den..

İşler yoğun geçiyordu. Sürekli toplanti yapıyorduk şirket için önemli zamanlardaydık yeni ortak arayışı içindeydim.

Eski ortağım arkadan iş çevirdiği için onunla bütün bağları koparmıştım.
Kimsenin arkamdan iş çevirmesine müsade etmem asla.
Sıkıntılı bir güne daha başlamış yorgunluktan bitmek üzere iken kapı çalındı.

*Efendim müsait misiniz?

*Dinliyorum hana

*Kang ailesini biliyorsunuz.Sizinle ortaklık konuşmak için gelmiş.

*Öyle mi o zaman uygun bir güne randevu ayarla şuan çok meşgulüm hana.

*Elbette efendim ama bay kang şimdi görüşmekte ısrarcı sizin meşgul olduğunuzu bildiğim için dediklerini aynı şekilde ilettim. Ama ne dediysem şimdi diye ısrar ediyor efendim.

*Şimdi nasıl görüşme yapabilirim. Tamam hana bize toplantı odasını ayarla ve bay kang'a bir şeyler ikram et 10 dakika sonra geliyorum. Hiç değilse kendimi toplamam için bekler sanırım.

*Peki efendim. Benden istediğiniz bir şey var mı?

*Evet toplantısı sonrası kimseyi bana bağlama ve kimsenin gelmemesini sağla lütfen.
Arkadaşım Min Yoongi'yi aradı mı?

*Nasıl isterseniz efendim ve evet aradı. Size bu notu iletmemi istedi. Ben ayarlamaları yaptıktan sonra sizi iletirim efendim.

*Teşekkür ederim hana çıkabilirsin.

Bakalım bizim minik ne demiş.
"Hyung bugün okulda anma töreni var Jimin için gelecek misin herkes geliyor.."
Ahh yoongim daha ne kadar kendini suçlayacaksın.
Jimin öldü ama sen hala onun ruhuyla birliktesin sanki.
Senin bir suçun yoktu. Fazla yükleniyordu kendine.
Ne kadar daha böyle üzecek kendini bilmiyorum.
Jimini pek tanımıyordum ama herkesin cenaze sırasında konuştuklarını duymuştum. Kimse kötü bir kelime bile etmez iken nasıl böyle bir şeye ihtiyaç hissetmişti. Hiç bir zaman bilemeyeceğim.
Belki biraz daha erken Jimini tanısaydım bunun nedenini öğrenebilir ona yardımcı olurdum.
Ama belki ve keşkeler için çok geçti. Herkes için büyük acı olduğu kesindi. Herkes kendini toplamaya çalışıyor ve bir nebze olsun hayatına devam ediyor iken bizim tatlı Yoongimiz hayatını geriye doğru sürükler olmuştu. Agresif ve sinirli hali daha da artmıştı.

YOONMİN STORYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin