Ateş'ten
Durup dururken bir kız bana aşkını itiraf etmişti normalde ilk adımı atan kızlardan ve nude atan kızlardan pek hoşlanmazdım ama onda bir şey vardı beni kendine bağlayan sanırım aşık oluyordum ama aşık olduğum kişinin kim olduğunu bilmiyordum.Ben bu düşüncelere kapılmışken telefonuma bildirim geldi Alev adını verdiğim güzel fizikli flörtümdendi.
Alev:
Ateş:Sikeyim
Alev:Neden olmasın
Ateş:Yerini söylesen kim olduğunu söylesen çıkar gelirim
Alev:Maalesef dediğim gibi
Ateş:
Alev:Offfff bu baklavaları nasıl yaptın çikolatammAteş:Çikolatam?
Alev:Sana çikolata demek istedim diyemez miyim?
Ateş:De tabii de ama garibime gitti neyse işe gitmem gerek ben sana yazacağım
Alev:Bays
Alev'den
Adımı Alev koymustu.İsmimi bilmiyordu ama kendi ismimi koydu bana şaşırmıştım acaba patronunun kızından daha doğrusu benden hoşlanıyor muydu.
Babamın kızacağını düşündüğüm için kendimi açığa çıkaramıyordum iki senedir babamla çalışıyor babam onu oğlu gibi sever fakat güvendiği bir elemanının ona ihanet edip kızına göz diktiğini öğrenirse çok kızar
Ateşi çok özlemiştim o yüzden bugün şirkete gitme kararı aldım babama müsahit olup olmadığını sorduktan sonra hazırlanmaya başladım altıma deniz mavisi bir şort üstüme ise kar gibi bembeyaz sırtı açık bir crop giydim ve yola çıktım taksiye bindim yarım saat bile olmadan babamın şirketinin önüne gelmiştim babam ve ateş en üst kattaydı oraya gitmek için asansöre binecektim asansörün kapısı tam kapanırken içerden bir el kapıyı tuttu kapı açıldığında içerde olan kişinin ateş olduğunu gördüm ve kalbim hiç olmadığı kadar hızlı bir şekilde çarpmaya başladı.Birbirimizi selamladıktan sonra bi daha konuşmadık geldiğimiz kata yaklaşmışken asansör sarsılarak durdu.Ben düşmüştüm yanımıza da telefonlarımız fırladı gözümü açtığımda tam üstümde duran ateşi iyi misin diye sorarken duydum o an o kadar heyecanlıydım ki 2 senedir aşık olduğum kişiyle dipdibeydik yanlışlıkla konuşsam dudaklarımız buluşacaktı.
O güzel dudaklarına yapışmak için kendimi zor tutuyordum bir,bir buçuk dakika o şekilde kaldık sonra üzerimden kalktı.
Asansör açıldı aynı yere fırlamış olan telefonlarımızı aldık ve asansörden çıktık.Ateş odasına ben ise babamın odasına gittim.
Babamın yanında yarım saat oturduktan sonra telefona bildirim geldi Ahmet Abi adında birindendi fakat benim telefonumda o şekilde kayıtlı olan biri yoktu.
Ateş'ten
Alev ile asansörde yaşadığımız o an aklımdan çıkmıyordu çok güzeldi onu öpmemek için kendimi zor tutmuştum telefonumda iş ile ilgili bir mesaj göndermem gerekiyordu telefonumu çıkarıp açtım ancak telefon benim telefonum değildi Alev'in telefonuydu sevgilisi olup olmadığını çok merak ediyordum.O yüzden telefonunu karıştırma kararı aldım.Whatsapına girdiğimde gördüğüm tek şey Ateş adında biriydi.Yazişmaya girdiğimde ise herşeyi anlamıştım...
Tekrardan selammm
Sizce nasıl ilerliyor farkındayım texting bölümünü biraz kısa tuttum ama hemen olmasını istedim yorum yapmayı unutmayınnn
💗💕🤍