Şişemdeki suyu içip masaya koydum, dün gece geç saatte uyuduğum için çok uykum vardı ve uyumamak için direniyordum, başımı masaya yasladım ve gözlerimi kapattım.
Öğle arasıydı ama hiç iştahım olmadığından gitmemiştim yemeğe.
Ayak sesleri duyuyordum ama kalkmaya hiç halim yoktu.
Masamın üstüne bir şey konulmuştu, uzaklaşan ayak sesleri...
Dakikalar sonra kafamı kaldırıp etrafıma bakındım, masamın üstünde karton bardakta kahve vardı, bardağın üstünde bir şey yazıyordu.Derste uyumanı istemiyorum.
Kaşlarımı çattım, kimdi bunu bırakan?!
Kahveyi her ihtimale karşı kokladım ve ufak bir yudum aldım, tam sevdiğim gibi şekersiz ve sütsüzdü.
Tekrardan etrafıma bakındığım da Profesör Malfoy'un kitaplarını bıraktığını görmüştüm.Pekala...
Ellerimi bir yelpaze gibi sallayıp kendimi serinletmeye çalışmıştım, çok mu sıcak oldu burası? Kitaplarımı düzeltip bir tanesini açıp göz gezdirdim ve kaldığımız yerden devamını biraz okumaya başladım. Yavaş yavaş sınıf dolmaya başlıyordu ve yanıma Adrian oturmuştu.
A: nasılsın bakalım?
-"iyiyim sen nasılsın?"
A: iyiyim, öğlen neredeydin?
-"ha aaa şey uyuyakalmışım."
Adrian tam ağzını açmış bir şey diyecekken içeriye profesör Malfoy girmişti.
D: bugün sizlere küçük bir sınav yapacağım.
Siktir, ne?
D: şimdiden söyliyeyim bu sınav sizlere olan bakış açımı ya da dönem sonundaki karnenizi etkilemeyecek sadece sizleri tanımıyorum ve konularda olan eksikliğinizi görmek istiyorum.
Kalbim şimdiden deli gibi atmaya başlamıştı asla kendimi sınava hazır hissetmiyordum... küçüklüğümden beri nefret ederdim sınavlardan.
Gergince iç çektim.
Kahveden büyük bir yudum aldım.D: hadi bakalım kitapları kaldırın.
Kitaplarımı kaldırmıştım, Profesör ise parşömenleri dağıtıyordu.
Derin bir nefes verdim. Tamamm bunu yapabilirdim!
Profesör parşömeni önüme koyduğu an bakmaya başladım..
Bütün soruları çözmüştüm, tek bir tanesi hariç.
Hatırla, hatırla, hatırla!
Ah sikeyim!D: son beş dakika gençler.
Derin bir nefes aldım, yapabilirsin.
Birden sorunun cevabını hatırlamam ile hızla cevabı parşömene geçirdim.Son defa bir göz gezdirdim ve arkama yaslandım.
Profesör parşömenleri toplarken göz göze gelmiştik. Gözlerimi kaçırdım istemsizce ve bahçeyi izlemeye başladım....
A: Hadi Eftalia geç kalacağız!
Oflayarak lavabodan çıktım.
-"gelmek istemiyorum Astoria."
A: gelmeni istiyorum ben de! Hadi hadi!
-"bıktım quidditch maçlarından."
A: ah hadi ama yakışıklı çocuklar var.
-"umrumda mı?"
A: olmalı, hadi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐚𝐜𝐡 𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐘𝐨𝐮 𝐅𝐚𝐥𝐥 𝐈̇𝐧 𝐋𝐨𝐯𝐞/𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨 𝐌𝐚𝐥𝐟𝐨𝐲
FanfictionBir çıkılmaza girmiştim, ne ona karşı olan duygularımı kabullenebiliyor ne de uzak kalabiliyordum. Her geçen gün uzak durmam gereken kişiye daha da bağlanıyordum. Hayır hayır hayır, son yılımda böyle olmamalıydı. -Draco Malfoy -Argo, cinsellik! ...