-Opisówka-

169 8 0
                                    

(—Hyunjin—)

Czekałem z Yangiem Changbinem i Hanem  na resztę chłopaków ponieważ byliśmy wcześniej niż było to planowane, w naszych uszach wirowały nuty z piosenki która wylatywała z średniej wielkości głośników. To była jedna z najczęstszych puszczanych piosenek w tym pabie, każdy stały bywalec zna ją na pamięć.

You know that I want you
And you know that I need you
I want it bad, your bad romance
I want your love, and I want your revenge
You and me could write a bad romance (oh-oh-oh-oh-oh)
I want your love and all your lover's revenge
You and me could write a bad romance
Oh-oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh
Caught in a bad romance
Oh-oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh-oh, oh-oh-oh
Caught in a bad romance

Zazwyczaj lecą tu piosenki Lady Gaga(Gagy?) szef pewnie ją lubi, zaśmiałem się w duchu. Nawet Han podśpiewywał refren uważał że Lady Gaga ma talent i jest boską kobietą, też tak uważałem ale nie miałem jak on takiej obsesji na jej punkcie. W końcu zaczęli się wszyscy zbierać i Yang wraz ze swoim chłopakiem mogli zacząć tłumaczyć, w sumie to tylko Jeongin gadał nie dając Changbinowi dojść do słowa. Wszyscy im gratulowali i życzyli szczęścia, jedynie Felix zaczął piszczeć. No cóż on się wszytskim ekscytował dwa razy bardziej niż my, po dwudziestej trzeciej trzydzieści musieliśmy się zbierać bo zamykali lokal. Pewnie jakby nie kazali nam wyjść to nadal byśmy tam siedzieli, każdy rozszedł się w swoje strony w sumie nie każdy bo Seungmin poszedł z Chanem a Han z Felixem. Minho raczej poszedł do siebie bo nigdy nie lubił wychodzić w nocy a nasi zakochani poszli się jeszcze przejść,więc zostałem sam. Sam w ciemnościach, pora wracać do mieszkania sam nie będę nigdzie łaził.

___________
Przepraszam że takie krótkie :dd

StrayKids Instagram'Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz