-Opisówka, HyunHo-

159 9 2
                                    

(—Lee Know—)

Po tej informacji, nie zwracałem uwagi na własne zdrowie najwazniejszy teraz był Hyunjin. Wybiegłem z domu w białym podkoszulku na dworzu panowała ulewa i po parunastu minutach biegu byłem cały mokry, Hyunjin mieszkał w samym centrum Seoul i miałem do niego najdłuższą drogę która zajmowała prawie pół godziny, dobiegałem do parku był to skrót przez który mógłbym szybciej dostać się do centrum i w tym samym do jego mieszkania. Wbiegłem bez chwili zastanowienia do parku nie zważałem na to że moje nowe buty są już połowie w błocie musiałem jak najszybciej dobiec do Hwang Hyunjina mojej upragnionej miłości. Zatrzymałem się pośrodku parku łapiąc oddech na który nie miałem kompletnie czasu.

(—Hyunjin—)

Odrzuciłem telefon w róg łóżka założyłem kaptur od bluzy którą dostałem na święta i wybiegłem na ulewę przez całą drogę po mojej twarzy spływały kropelki deszczu a bluza była już cała przemoczona. Nie zamierzałem już wracać musiałem dostać się do Minho. Biegłem w stronę parku który był spory kawałek od mojego punktu zamieszkania ponieważ osiedliłem się w samym centrum Seoul, biegłem przez park prawie się przy tym wywracając i brudząc przy tym całego siebie. Gdy byłem już blisko środka parku zauważyłem sylwetkę, sylwetkę faceta. Od razu go rozpoznałem, przyspieszyłem bieg żeby jak najszybciej się przy nim znaleźć.

(—Lee Know—)

Podniosłem głowę nadal dysząc moją uwagę przykuł.. Biegnący Hwnag był cały przemoczony dosłownie cały. Ruszyłem w jego stronę, teraz my byliśmy najważniejsi mimo że obydwoje biegliśmy droga zdawała się nie kończyć, dłużyła się. W końcu do niego dobiegłem nie mogłem w to uwierzyć że patrzę w jego piękne oczy w środku deszczu.

Hyunjin..—Wypowiedziałem jego imię na jednym wdechu ale on nic nie odpowiedział, stał w ciszy.
Złapałem go w talii opierając swoje czoło o to jego.
Jesteśmy już razem, w końcu razem—Pocałowałem go a on natychmiastowo oddał pocałunek, pocałunek był przepełniony czułością i tęsknotą.

Calowałem się z nim, z moim największym pragnieniem w środku parku a po naszych twarzach spływały krople deszczu a my byliśmy szczęśliwi, szczęśliwi razem.
______
HyunHo yay! 😻💋

StrayKids Instagram'Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz