♡9

269 10 2
                                    


...

Sabah Todoroki kalkmış kahvaltı hazırlıyordu. Bakugou ise yeni yeni uyanıyordu. Uyandığında Todoroki'nin yanına gitti.

Todoroki: Günaydın.
Bakugou: Günaydın..

Dediğinde Todoroki bir tane öpücük verdi. Bakugou'da banyoya gidip elini yüzünü yıkadıktan sonra masaya oturup kahvaltıyı beklemeye başladı. Kahvaltıyı yaptıktan sonra Kirishima'yı aldılar. Oradan da havuz'a gittiler.

Bakugou: Kirishima!
Kirishima: Efendim?
Bakugou: Gelsene.
Kirishima: Geliyim.

Dediğinde havuzun başına geldi ve Bakugou'nun yanına oturdu. Todoroki havuzdan çıktı ve saçlarını toparladı.

Bakugou: Islattın yavaş!
Todoroki: Sen buraya burada oturmaya mı geldin?
Bakugou: Yoo-
Kirishima: O zaman?

Dedi ve Bakugou ittirdi. Havuza düşen Bakugou çıktıktan sonra Kirishima'yı havuza attı.

Bakugou: Böyle olurmuş!
Todoroki: Shinsou ve Denki nerede kaldı?
Bakugou: Gelirler onlar.

Dediği anda Todoroki'nin başını suya doğru ittirdi.

Bakugou: Yapıcağım demiştim!
Kirishima: Kazanan Bakugou oldu!
Todoroki: Öyle mi oldu şimdi?

Dedi ve ikisinin kafasını tutup suya doğru ittirdi.

Todoroki: 2-1 öndeyim galiba?
Bakugou: Merak etme biz kazanıcağız!

Dedi ve Kirishima ile bir beşlik çaktılar.

Todoroki: O zaman havuzum buradan sonuna kadar ik giden kazansın?
Bakugou: Olur!
Kirishima: İkimizden birisi oraya varsa bile kazanırız!
Todoroki: Hayır ikinizde benden önce oradan olucaksını-
Bakugou&Kirishima: Bay bay!

Dediği anda yüzmeye başladılar. Todoroki hızlı bir şekilde onları geçmeye çalışsa bile geçemedi ve skor 2-2 oldu.

Todoroki: Önden başlarsam anamda kazanır!
Bakugou: Hızlıca geçebilirdin.

Dediğinde gülmeye başladı. Gözlerini açtığında Shinsou ile arasında 1 metre olduğunda şaşırdı.

Shinsou: Naber.
Bakugou: AĞAGA!? (korkma şekli knk işt)

Diye bağırdığında suyu Shinsou'ya doğru atmaya başladı.

Shinsou: Islatıyosun Bakugou!
Denki: Görüşürüz Shinsou!
Shinsou: Ne-

Dediğinde Shinsou'yu havuza ittirdi.

Shinsou: Denki!
Todoroki: Sevgiliyi ittirip kaçmak yok.

Dediğinde Denki'yide Todoroki ittirip suya düşmesine yardımcı oldu.(yardımlaşma rktg)

Denki: Alıcağın olsun Todoroki!
Todoroki: Alıcaksam olmasın.

Dediğinde hepsi gülmeye başladı.

Bakugou: Sıkıldım lan ben.

Dediğinde Shinsou'nun kaasını alıp suya attı. Ardından Kirishima'nın kafasını suya attı.

Shinsou: BAKUGOU!?
Bakugou: Ah pardoon elim çarptıığ.
Shinsou: Eline çarparım ha!?
Bakugou: Nası çarpcan düz mü yoksa yamuk?
Shinsou: BAKUGOU!?
Bakugou: Tamam bir şey demedim.

Dediğinde Todoroki'nin yanına gitti.

Bakugou: Evet arkadaşlar bu gördüğünüz kişi ne yaparsanız yapın sakinliğini korur dimi lan!

Diyip yavaşça vurdu.

Bakugou: Fakat bu şahıs olan sevgilim tam anlamıyla sapıktır.
Todoroki: Ağır oluyo..

Dediğinde Bakugou küçük bir sırıttıktan sonra bir tane öptü.

Todoroki: Yağmur yağıyo..
Kirishima: Bakugou yüzünden havlu da alamadık!

Dediğinde hepsi havuzdan çıktı ve odalara doğru koşturmaya başladı. Odalara gittikten sonra kurulanıp akşam yemeği yemek için mutfağa yol aldılar. Kirishima beceremediğinden Shinsou'ların odasına gitti.

Bakugou: Yarın eve mi gidiyoruz?
Todoroki: Evet.
Bakugou: Anladım.
Todoroki: Yardım eder misin?
Bakugou: Ne yapıcağım?
Todoroki: Çatalları ve tabakları koyman yeterli.
Bakugou: Yapıyorum.

Dediğinde tabakları ve çatalları çıkardı. Güzelce yerlerine koyduktan sonra Todoroki'ye baktı.

Bakugou: Woaah.
Todoroki: Beğendin mi?
Bakugou: Hayır. Bayıldım..
Todoroki: Geç yerine hadi!
Bakugou: Geçiyorum!

Dediğinde Todoroki Bakugou'yu aynı çocuğa benzetti. Bunun haline gülümsedi ve tabaklara yemeklerden koydu. Todoroki'de yerine geçip yemeğe başladı. Tabakları beraber yıkadıktan sonra yatağa kendilerini bırakıp uyudular. 

SABAH

Sabah olunca kahvaltılarını yapıp yola koyuldular. Yine aynı şekilde oturup eve doğru yol aldılar. 1.30 saat sonra eve vardılar. Eve vardıklarında saat 14:27'ydi. Herkes salon'a geçip TV izlemeye başladılar. İzledikleri film tamamen korkunç'tu. Denki tırsarak izledi. Bakugou ve Todoroki neredeyse göz kırpmayarak izlediler. (göz kırpmayharak derken pür dikkatle yane). Film bittiklerinde başka korkunç film'e geçtiler. Böyle 4 tane film bitirdiler. Sıkılınca aksiyonlu bir film izlediler. Böylece akşam ettiler ve yemek yapmaya fırsat olmadıkları için dışarıdan söylediler.

Bakugou: Kim ödeyecek?
Kirishima: Ben ödemem.
Shinsou: Bok bulur yersin o zaman.
Todoroki: Herkes kendi yediğini ödese ya.
Bakugou: Mantıklı.

Konuşmalar böyle giderken tabii kapıda bekliyolardı. Yemeklerin gelme sırası şuydu: Bakugou-Shinsou-Kirishima-Denki-Todoroki. Yedikten sonra tekrar salon'a geçtiler. Bakugou ve Shinsou oyun oynarken diğerleride telefona bakıyolardı. 

Bakugou: Yendim!
Shinsou: Hile yaptın lan ne kazanması!
Bakugou: Kesin kesin! Kaybettim ağlıyorum demiyosun da.
Shinsou: Valla ha döverim seni.
Bakugou: Benim sevgilim var.
Shinsou: BENİMDE ELİM VAR.
Todoroki: Bağırmadan anlaşamıyor musunuz!?
Bakugou: Bana bağırıyo..
Shinsou: Şimdi de drama mı yapıyos-
Todoroki: SHİNSOU!

Dediğinde Bakugou Todoroki'nin kucağına geçti ve izlice Shinsou'ya dil çıkardı. Bakugou'nun yerine Kirishima geçti ve Shinsou ile oynamaya başladılar. Böylece Shinsou ve Kirishima yerde,Todoroki,Bakugou ve Denki kanepede uyuyakalmıştı.

.
.
.

Evetttt kısa oldu biliyorum fakat AKLIMA DAHA BİR ŞEY GELMİYOO. Neyse doğum günüme 14 gün kalmışşş. İple çekiyorummmm. 2 günde bayağı takipçi kazandım bu arada. GT YAPTIĞIN İÇİN AQ DAHA NE GÖTÜMÜZE KADAR SÖYLEYİP DURUYON dediğinizi duyabiliyorumm. Kurban bayramınız mübarek olun. 2'de bir söyliyip unutuyorum şimdi aklıma gelmiş. Büyüklerimin ellerinden küçüklerimin de ellerine harçlık veriyorumm. İYİ GÜNLER İFİNİM..

KELİME SAYISI: 615

TODOBAKU (YAOİ!!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin