Benim bi kitabım vardı dhndhdndbbdNeyse sorryyyyyyyy acıcık okurlarıma öpücükler💋🍀🍀🤍🩹
.
..
Telefonumun çalma sesiyle yataktan kalkmıştım ; saat 03:12Hangi deli beni bu saatte arar diye mızmızlandım .
Telefona baktım arayan Buluttu ,şaşırdım neden aradı acaba?
Telefonu açtım.
- Alo üzgünüm İnci seni bu saatte rahatsız ediyorum ama .
- (Esneyen bir sesle) evet, seni dinliyorum.
- Şey arkadaşlarla birlikte yarın bir davete gideceğiz, benimle gelmek ister misin diye soracaktım.
Eğer istersen ama zorlama yok .- eee
- şey birde herkes kız arkadaşı ile gidiyor şey benim kız arkadaşım olur musun bir günlüğüne ?
- Nasıl yani?!
- Yanlış anlama sadece rol bu bu çıkma teklifi değil yani .
- olur .
- Aslında birnevi öyle ama (kısık bir sesle )
- Efendim ?
- Bu iyiliğin için teşekkür ederim sana borçlandım seni yemeğe götüreceğim söz.
- hm hm...
- e o zaman ben saat 2 gibi kapıdayım, seni bekliyor olacağım.
Aslında yakışıklı çocuk neden sevgilisi yok ki ?( İç ses)
- iyi geceler İnci, tatlı rüyalar.
- iyi geceler Bulut .
Kapatmıştım telefonu ve telefona sarılıp uyumuştum, farkında bile değildim.
...
Ormanda yapayalnızdım !sesim çıkmıyordu ama çığlık atıyordum, ağlıyordum fakat göz yaşlarım, yanardağdaki alevler gibi her damlası yakıyordu .
Korkmuştum, çok korkmuştum kendimi yerlere atıp, yeri yumruklamaya başlamıştım. Başım dönüyor , kulaklarım çınlıyordu ,beyaz bir ışık gözlerimi kamaştırıyordu ! kör mü olmuştum? Hiçbir şey göremiyorum- "İMDAT!" ,"İMDAT!" Sesim hâlâ çıkmıyordu. İçim çekilir gibi olmuştu parlak ışık gittikçe küçülüyordu .
Aslında o ışık güneş ışığıymış ?
Gözlerimi etrafa gezdirdim korkuyla, yanımda Bulut vardı ama neden hareket etmeyip, oracıkta yatıyordu ki ?!
Onu dürttüm, dürttüm UYANMADI! çığlık atıyordum, yardım istiyordum, ağlıyordum kimse yoktu !sesimde çıkmıyordu, çaresizlik içinde Buluta sarıldım .
Aniden inme indi resmen vücuduma, birisi sırtımdan bıçaklamıştı- kadın kahkahası duymuştum. Acı içinde inliyordum boğuluyordum.
- Nefes alamıyorum!...
Yataktan fırladım ,
kan ter içinde kalmıştım.
Çok kötüydü acaba Bulut nasıl ?
Annem odama girmişti .
-Neler oluyor , iyi misin sen ?
-İyiyim anne kabus gördüm sadece.
- İyi tamam birşey olmaz gel hadi aşağıya .
Başımla onayladım fakat hâlâ etkisindeydim .
Akşam konuşmuştuk ,rüyama bu yüzden girmişti sanırım.
Onu düşünmeden edemiyorum ufff.
Acaba şu anda nasıl ? saat ikide gelecekti beni almaya ,umarım gelebilir.(rüyanın etkisinde bir şekilde söylemiştim.)Bir dakika ,o neden geliyordu beni almaya bir yere gidecektik .
Hatırlamaya çalıştım
- Heh hatırladımDavet vardı, onunla sevgiliymişiz gibi davranıyor olacaktım.
Odamdan ayrıldım saat 11 civarındaydı sakin sakin kahvaltı masasına oturdum ama aklımda Bulut vardı.
Annem çok acıkmış ki hemen başlamıştı yemeye bense aç değildim.
Birkaç birşey yiyip kalkarım.
Salataya uzandım ve bir çatal aldım daha sonra çayımı yudumlayarak derin bir nefes aldım Bulutu dört gözle bekliyorum.Ha birde
Bu hafta son olduğu için okula gitmiyordum .Odama çıktım dolabıma göz attım ne giyebilirim ki davet için daha önce hiç bir davete gitmedim şık birşeyler olmalı ama ney ?
Derken annem girdi içeri.
- İnci kızım nereye gideceksin ?-Anne Bulutla davete gideceğim.
İzin veriyorsun dimi ?-Ah Bulut... Öyle mi tabi ki canım git onunla .
Ee ne giyeceksin ?- Bilmiyorum ki .
-Gel benle
Annemlerin odasına girdim annem dolabını karıştırdı ve siyah uzun yırtmaçlı bir elbise çıkardı.
Baana uzatmıştı.
Çok güzeldi..
- Anne b-bu çok güzel.
- Babanla çıkarken almıştım yakının davette giymek için o zamanlar zengin bir arkadaşı vardı.
-Vay be
- Hadi giy bakalım nasıl olacak?
Odama heyecanla koşarak gittim,
üzerime tam oturmuştu elbise.
Burada kalsın hdndhdbdhvd.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.💋🩹🤍