Eve gelmiştim. Annem ve babamın liseye başlamadan önce dedikleri şeyi hiçbir zaman dinlememezlik yapmadım.
3 yıl önce
Dindondondondinnnnn
(Geçmişe dalış sesi)
İnci : Anne çok merak ediyorum yeni okulumu ,umarım iyi arkadaşlıklar kurabilirim.
Nihal hanım: derslerini aksatma da arkadaşı boşver iyi bir öğrenci ol ,
mina ablan gibi okulu birincilikle bitirir benim kızım inşallah .Ekrem bey: bana bak arkadaşın olcak illaki lakin "irkidişim kifiyi gidicik bindi gidibilir miyim " ya da "gizmiyi gidibilir miyiz irkidişimli" gibi şeylerle gelme bana asla tamam mı okuldan çıktığın gibi eve geliyorsun ha birde erkek arkadaşı olayı var asla öyle bir şey yapma valla tavana asarım senin kulaklarından anladı mı!
İnci: t-tamam .
Ekrem bey: aferin.
Dindondondondinnnnn
3 yıl sonra (günümüz)
Böyle işte ...
Hayatım boyunca aşık olmaktan çok kotktum,çok kötü birşey çok korkunç birşeydi benim için, en azından aşk Kendi başına güzel olsa da benim korkulu rüyamdı .17 yaşına geldim fakat hiç sevgilim olmadı .
Ben galiba karşı sınıftaki Asaftan hoşlanıyorum yaklaşık 4 yıldır ama platonik ben ve günlüğüm biliyor tek sırdaşım, canım günlüğüm odamda saklıyorum .Umarım bulunmaz yoksa-
Sorun şu ki asaftan okulun yarısı hoşlanıyor...
...
Annemden izin alıp ,her zaman gittiğim ormana gittim, saat erkendi daha 15:36
Erken çıkmıştık bugün. Okulun son günlere yaklaşıyorduk, bundan ötürü ders işlenmeyince gönderdiler.Uzun zaman sonra gidiyordum. Ormana korkum yok ,çünkü insanlardan daha güvenli. Annemi nasıl ikna ettim orası meçhul tabi .
(Bu da kitabın sırrı olsun 😉)Biraz yürüdükten sonra ağaçlar artmaya başladı ormanın içine girmiştim hava biraz dertli görünüyordu yağmur yağmaz inşallah.
Etrafa biraz göz attım biraz ileride bir kulübe vardı bu kulübeyi ilk defa görüyorum çok güzel duruyordu .
Kulübenin yanına gittim ve kimse yoktu içerisini incelemek istedim kilitli miydi kapıyı açmayı denedim "AÇIK "
Sevindim ve açtım kapısını iyice ve girdim .İki tekli koltuk , bir masa ve sandalye vardı kimse yoksa biraz vakit geçirsem ne olurdu ki ?!
Yanımda bulunan eskiz defterim ve 2B,4B,8B kalemlerim ile birşeyler karaladım .
Göz çizmeyi seviyorum ve yine ilk olarak göz çizdim camdan dışarı baktım ve yağmur çiseliyordu hava durgunlaşınca gitmeye karar verdim.Fakat motor sesi gelmişti dışarıdan telaşla etrafa bakındım ve camın karşısındaki tekli koltuğun arkasına saklandım.
Kapı açılmıştı korkuyordum bir dakika ÇANTAM! Onu koltuğun üzerinden almamıştım ne yapacağımı bilmiyordum çaresizim.