1

2K 211 604
                                    

Başlangıç tarihlerinizi yazabilir misiniz bebeklerim?

12T 23

...

"Hadi ama!"

Elindeki kağıtları masaya doğru fırlattı Jeon Jungkook. Ardından kafasını arkaya atıp eliyle boynundaki kravatı gevşetti.

Hwang Hyunjin ise sırıtarak arkasına yaslandı. Üst üste 4. kazandığı turdu.

Oynadıkları masanın yanındaki kırmızı koltukta oturuyordu Felix ise. Elindeki cam şişe içinde bira vardı. Şişenin içindede bir pipet vardı ve pipetten içmeye devam ediyordu.

"Lamborghini anahtarını istiyorum Jeon."

Sinirlice cebinden çıkartıp masaya doğru bıraktı anahtarını. Hyunjin'de masadan alıp cebine koydu.

"Kahretsin!"

Gözlerini kapatıp sakinleşmek adına nefes alıyordu. Felix yerinden kalkıp arkasına doğru geçti ve içeceğini masaya bıraktı. Ardından dirseklerini Jungkook'un omuzlarına yaslayıp dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı.

"Son bir tur daha denemelisin bebeğim."

Güven verici bakışlar attığında Jungkook kafasını kaldırıp tekrar dikleşmişti.

"Elindeki herşeyi alabileceğine eminim."

Kulağına doğru fısıldadığında Jungkook onun çenesinden kavrayıp dudaklarına tutkulu bir öpücük bırakmıştı. Ardından Felix geri çekilip masadaki içeceğini eline almıştı.

"Bu turu kaybedersen bütün paran benim olur."

Hyunjin kafasını salladı ve gözlerini Felix'e çevirdi.

"Sevgiline çok mu güveniyorsun Lee Felix?"

"Oldukça güveniyorum."

Gözlerini Jungkook'a çevirdi ve dirseklerini masaya yasladı.

"Bu turu kazanırsam sevgilin Felix benim olur."

Pipeti dudakları arasından çekip ağzındaki birayı şaşkınlıkla yere ve birazda Hyunjin'in üstüne fışkırtmıştı.

"Uhh.."

Masadaki bezi eline alıp üstüne sıçrayan yerleri silmeye başlamıştı.

"Daha dikkatli ol."

Bezi tekrar masaya bıraktı.

"Başlıyor muyuz Jeon?"

Felix'e bakıp aldığı onayla beraber başladılar.

"Başlıyoruz Hwang."

Karıştırdığı kartları sırayla dört kendisine dört Jungkook'a olmak üzere dağıtıp ortaya da üç kapalı bir açık kart açtı Hyunjin.

Elindeki çoklu puana sahip kartlara bakıp sırıtarak Jungkook'a çevirdi gözlerini.

O bir kumarbaz.

Hile yapıyor.

"At bakalım."

Elindeki kartlardan birini attığında Hyunjin'de üstüne ekledi.

"Çift jokeri var."

Jungkook'un kulağına eğilip söylemişti Felix, tabii Hyunjin'in duyup ona gözlerini dikmediğini söyleyemezdik.

"Tek kraliçem var ve çift kralım. Tahminlerini gözden geçir Yongbok."

"Aptal, şimdi hamlelerini daha kolay anlayabiliriz."

"İzle ve oyunu öğren."

İlk dört kart bittikten sonra ikinciye, sonrada üçüncüye geçmiştik derkeenn.. Son tur!

"Benden daha çok kart aldı.."

Rahatça elindeki bardağın pipetini ağzıyla oynuyordu Felix.

"Siktir, tekrar kaybediyorum.."

Alnındaki terleri elinin tersiyle sildi Jeon. Ardından hepsi tek puanlık gelen kartlarına tekrar göz attı.

"At, lanet olası herif.."

Ortadaki 2 kartın üstüne kraliçe kartını attıktan sonra sıra Jungkook'a geçmişti. O da sayılı tek puanlık kartlarından birini attıktan sonra tekrar Hyunjin oynamış, sonra tekrar Jungkook, sonra tekrar Hyunjin, sonra tekrar Jungkook ve sonunda tek kartta kalmışlardı.

"Orospu çocuğu.."

Elindeki jokeri atıp ortadaki tüm kartları aldıktan sonra Jungkook titreyen elleriyle sonra kartını da masaya fırlattı.

"Say."

Sinirlice saymaya başlayan Jeon'un aksine rahatça sayıyordu. Saymayı bitirdiklerinde kartlar Jungkook'un elinden yere doğru fırlamış tı.

"Hile yaptın değil mi?!"

"Seni ezip geçmek için hileye ihtiyacım yok."

Jungkook derin nefesler alarak kafasını arkaya atmıştı.

"Sevgilini ve bu turu kazandım, değil mi Jungkook?"

"Soyun kurusun, piç!"

Hala ikisine bakarak pipeti ağzında şekilde içeceğini içen Felix'e dönmüştü gözler.

"Ağzından pipeti çek, Yongbok. Birazdan girecek olan şey onun kadar küçük olmayacak."

~~~

How you love to hate yazar😎😎💪

7. Kurgum ile karsinizdayim, konusunu ben sahsen beğendim. Umarım daha önceden kullanilmamistir👍👍

BDSM iceriyor👍👍

Aslinda bunun yerine Director diye bir kurgu atacaktim ama onu sonra atmaya karar verdim💁‍♀️💁‍♀️

15 Temmuz 20:00de aticaktim birde ama dayanamadim😔😔🥴

Tutmazsa sileceğim, klasik ben

Umarım hosunuza gider. Biraz kisa oldu ama zaten ilk bolum olduğu icin olur oyle seyler

Bu arada kapak yaptim havali olmus mu😎😎 basit diyeni isiririm nasil yapicagimi bulamadim😠😠
(İsmimde yaziyor gordunuz mu)

Neyse hadi bakalım kendinize çok iyi bakın bu yazar sizi çooook seviyorrr sakın unutmayın!!😻💗😍😽🌺🌺😻😍💗🌺😻😽💗🌺😻😽💗🌺😻😍💗😻🌺💗😽😻🌺💗😽😻🌺😽💗🌺😍😻😽💗😽😻🌺💗😽😍

Sınır yok sadece bu bolumluk yok👍

Görüşürüz bebeklerim💗🥺

Utandim 3 saat yokum bb

Hadi yallah😻😽🧚‍♀️

Oh, Gambler! | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin