-3-

52 0 0
                                    


Gdy jisung skończył rozglądać się za kamerami ukrytymi w domu, zobaczy że Felix oddycha bardziej płytko niż zawsze i się trzęsie, co oznaczało jedno.
Atak paniki.

Był zdziwiony, ponieważ Lix bardzo dawno ich nie miał, a tym razem wydawał się to dość mocny atak.
Jednak Han wiedział co ma robić w takich sytuacjach.

Felek uwielbiał skin ship(nie wiem czy pisze się osobno czy razem)więc han od razu zaczął głaskać go po plecach i przytulać, bo jest to jedyny sposób na uspokojenie blondyna.

Ich przyjaciele zaczęli się niepokoić, bo Han'a nie było już od 15 minut.W końcu jeden z nich postanowił pójść zobaczyć co z Hanem.
Był to lider zespołu tak zwany Chan, gdy wszedł do łazienki zamarł,zobaczył Han'a i Felix'a siedzących na podłodze.Felix wydawał być się bardzo roztrzęsiony, a Han siedział wtulony w niego, uspakajając go.

Han w końcu zobaczył Chan'a wpatrującego się w nich z rozszerzonymi oczami, które pytały czule co się stało.
Han jedynie podał mu telefon nie wiedząc co ma mówić.

Chan z niedowierzaniem patrzał na nich nie wiedząc jak się zachować.W wiadomościach były wszystkie informacje o felixie.Pisali tam że wykupili wszystkie lasery że sklepów i go oślepią,była tam też wiadomość na temat że jak tylko go zobaczą zaatakują go i ZGWAŁCĄ.

Nie wyobrażał sobie być na miejscu felix'a.Przeżył bardzo dużo, a wczoraj dowiedział się że jego babcia nie żyje.
Był w żałobie a do tego dochodziły te okropne wiadomości.

Nie wiedząc co ma zrobić zadzwonił do ich managera i opowiedział o wszystkim co wiedział w tej sprawie.Następnie zadzwonił do chłopaków że zostają w domu i że mają wrócić.

Reszta nie wiedziała o co chodzi i co wpłyneło na tak szybką zmianę planów grupki przyjaciół.

Nie spodziewali się że chodzi tu o Felix'a który nadal był przerażony i wtulony w Han'a.

-----------------------------

Nie spodziewałam się że tak szybko wrzucę trzeci rozdział.

Ale no jest więc jeśli komuś to pasuje to proszę jest kolejny rozdział.

Sory ale nie panuje nad użalaniem się nad Felkiem,i wogóle nie czuje tu tego co opisywałam w tym opisie więc no.(w cale się tam nie użalałam nad moim życiem,wcale😶 )

Papa miłej nocy/dnia

349 słowa

sprawdzony

stop hurting him-(hyunlix)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz