Merhaba şekerlerim <3
Geçmiş bayram şekerleri gününüz nasıl geçiyor?
Valla benim harika geçiyor
İyi okumalar!
[]
"ooffff'
Kafamı kaldırıp dolup taşan sınıfa bir göz attım. Yine herkes grup grup konuşuyorlardı. Beni dürten yanımdaki melihe baktım her zamanki gibi pubg oynuyordu. Bana yeni aldığı kostümü gösteriyordu. Tam vurmalıkta enseside açık.
Kafamı tekrar tahta sıraya koyduktan sonra gözümü kapattım. Her zaman ki gibi bir okul günüydü.
Ama 2 gün sonra yaz tatili geliyordu. Beni mutlu eden konuda yaz tatiliydi işte. Yaz tatili cennet gibiydi.
Aniden sınıfa giren ve kapıyı sertçe giren kişi ile kafamı hızlı bir şekilde kaldırdım.
Serap hoca yani diğer adıyla cırtlak sesli hoca.
Her zaman ki gibi elindeki cetvel ile sınıfa giriyordu. Yine dersten atılmaya hazırlanmam gerekiyordu. Hayır yani neden sadece bana takıyordu anlamıyorum. Para desen değil. Ama görünüş olabilir.
"Tünaydın sınıf!"
"Tünaydın hocam!"
Herkes ayağa kalkarak hocanın selamına karşılık verip yerine oturmuştu, tam bende oturacaktım ki sınıfta hocama adımı seslendi ve ardından yine sınıftan atılma bahanem duyuldu.
"Yiğit bey her zaman ki gibi kravatınız olmamış!"
Oysa ki sabah santim santimine hesaplamıştım. Derin nefes aldım, ardından verdim. Ben dersten atılmaktan bıkmıştım ama o beni dersten atmaktan bıkmamış görünüyordu. Başımı önüne bükerek Hafifçe eğildim.
"Özür dilerim hocam"
"Her seferinde özür dileyerek bir yere varamsın yiğit, seni gözüm görmesin yürü müdürün odasına!"
Gözlerimin sinirden kaymasını engellemeye çalışarak ikinci derin bir nefesimi aldım. Sırada arkamı dönüp yavaşça çantamı topladım.
Başladı bizim mesai.
Çantamı alıp hızlıca sınıftan ayrıldım. Okula gelmemin tek nedeni hoşlandığım kızın hala okulda olması. 9 gün devamsızlığımı olduğu ve notlarımın çok iyi olmasıda olabilirdi belki.
Son günlerde eğlence kaynağım olan müdürün odasına gelmiştim. Kafamı sağa ve sola çevirdikten sonra kimsenin olmadığını anlayıp kulağımı kapıya dayadım.
"Merhaba hanfendi!"
"Merhaba?"
"Ben Ayhan hatırlarsanız size yazmıştım! "
Kadının esinden tiksindiğini ben bile anlamıştım...
"Ayhan bey şuan müsait değilim fakat sonra konuşsak olur mu?"
"D-Durun gizem hanım bir şey soracağım!"
"Buyrun?"
"Canınız acıyor mu?"
"Anlamadım"
"Diyorum ki cennetten düştünüzde canınız acıyor mu?"
Ve bu cümleden sonra odada 'dıt' sesi yankılandı. Müdürü engellediğinden emindim...
Bu kelimeyi bu hafta 56 kere duymuştum maalesef...
İçimden gülme isteğinin dilimi yanağıma sürterek yavaşça bastırdım.
Hızlıca tekrardan sağıma soluma bakıp çıkış kapısına gittim ordanda bahçeye çıktım ve tellerin arasından geçtim.
Teşekkür ederim müdür senin sayende serap hocanın dersi son ders olduğu için kaçabiliyordum.
Umarım kendisine birisini bulabilir işallah. Yoksa hocalarda kaymaya başlar bu.
Bahçede oyalanmamaya çalışıp hızlıca tellerle ilerledim. Her zamanki gibi açıktı. Derin bir nefes alıp verdim ve göbeğimi içine doğru çekip yavaşça tellerin arasından geçtim.
Kaçıncı yaptığımı bilmediğim sağımı ve solumu kontrol edip hızlıca motoruma bindim.
(aşklar geçen bölüm kawasaki Ninja H2R yazmıştım 1300 sslik motor baya bir hızlı ya işte şimdide araştırmaya üşendim çünkü yiğit motorlara baya bir takıntılı ve bilginize yiğit 18 yaşında öncekine göre değiştirdim)
Bütün ağırlığım motorun üstüne binince motorun çöktüğünü hissettim, aslında hissetmeye gerek bile yok gören herkes fark eder.
Cebimdeki anahtarı çıkartıp motora taktım. Anahtarı sağa doğru çevirip motorun çalışmasını bekledim ve motor yavaşça çalıştı. Motora ben bindiğimde 1300ss'lik motor 300ss'lik oluyordu.
Kaskımı takıp hızlıca gazladım. Sağ yola girip son sürat gaza bastım ve eve doğru yol aldım.
[]
Yazmaya üşendim
Bay bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnek Öğrencinin Dönüşü BxBxB
Chick-LitZorbalığa uğrayan Yiğit'in yaz tatilinde değişerek herkesin ağzının sularının akmasını sağlayan bir dönüşüm geçirir yeni okulunda peki ya neler olacak? Yeni sayfa mı açacak yoksa eskisi gibi herkes tarafından eziklenecek mi?