Merhaba mucizevilerrr!
Biliyorsunuz ,belki de bilmiyorsunuz,
dün Mucize Uğur böceği ve Kara kedi 5 sezon final bölümleri olan Konfor ve Yeniden Yaratma bölümleri yayınlandı .5x25=>Konfor
https://youtu.be/9WLVSz25NL05x26=>Yeniden Yaratma
https://youtu.be/Z_UiqnXnuzELinkler açılmaz ise, Adrien Agreste kanalından izleyebilirsiniz.
Yani ben orada izledim .Her neyse....
Bölümler oldukça güzeldi.
Spoiler yemek istemiyorsanız önce bölümleri izleyin ondan sonra aşağıyı okuyun .Hadi devam edelim....
Öncelikle, konfor bölümünden bahsedicek olursak
Marinette Monarch 'ın kimliğini öğrenir ve harekete geçer.
Ve canım kızım bebeğim Bugnoire'e dönüşür !
Bum!Tasarım güzel iyi hoş sevdim.
Gözleri ayrı bir güzel niye bilmiyorum çok hoşuma gitti.
O sırada Adrien boş beyaz duvara bakış atıyor neyse. Bir de Beyaz kedi ile uğraşıyor.Adrien'ın önemli bir rolü olmadan bir sezon finali ,2 bölüm daha .
Yani Kara kedi Monarch ile son savaşa katılmadı olaya bak ya çıldırıcam.
Neyseee...
Thomas'a bu yönden sövgüler.Tabii bu bölümde Nathalie karım da önemli roller üstleniyor canım karım.
Bir de şu alyanslar sayesinde kötülere dönüşen tüm bir dünya var.
Konfor bölümü daha çok bir giriş bölümü gibiydi.Gelelim Yeniden Yaratma bölümüne...
Birleşik kahramanlar ve Leydi ejderha yardımı ile alyanslar yok edildi falan filan .
Bunnix ; Luka , Jagged , Usta Suhan ve şu Jagged 'ın yardımcısı olan kadını alıp Paris'e getirdi. Bunlar da mükemmel haraketler yaparak alyansları yok etmeye yardım etti. O sırada Alya.
"Napıyon Uğur böceği?"O sırada Marinette Gabriel ile savaşıyordu. Ölüm Gabri ölecen zaten bir git ya.
Neyse...
İşte bu Marinette Gabri'yi ikna ettiğini zannetti falan sonra zehiri yedi ayrı bir mesele.Kwamilerin gerçek formları beni bitirdi.
Çok iyi yaaaa...
Bir de Gimmi var .
Gimmi basitçe Gabri'ye dilek olayını anlatır falan filan .
Gabriel , Emilie için kendini feda eder.
Gabriel'ın Emilie 'yi sevdiği gibi kimse bizi sevmedi be.
Aga beee...Şimdi.
Asıl yorum yapacağım yere geldik.
Adrien babasının ne bok olduğunu niye bilmiyor ya. Afedersiniz.
Tamam çocuğum yoruldu , üzülür falan ama benim en merak ettiğim şey öğrenince acaba tepkisi ne olacak?tı.
Üzüldüm...
Bir de Emilie bacım uyanmış. Ve Nathalie karım da ölmemiş .
Mutluyum şimdi.
Bir de herkes şu öpüşme sahnesine düşmüş ama ben Adrien'ı öperek uyandıran Mari'ye ayrı bir düştüm yaniii!
Neyse . Marinette herkese mucizelerini kalıcı olarak verdi ve yine böcek ve kedi ikilisinin içine etti.
İstemiyorum kardeşim ya.
Ben bu ikisi dışında mucize sahibi istemiyorum . Tamam olabilir de Kara kedi 'mi dışlanmasın bir daha valla döverim .
Kimlikleri de öğrenmediler zaten!
Lila'ya da hayırlı olsun broşu çok güzelmiş.Neyse ....
Ben çok o konudan bu konuya atladım. O yüzden biraz karışık oldu.
Bölümü izlerseniz anlayacağınızı düşünüyorum.
Kitabımızın bu bölümünde Kara kedi yanımızda yoktu. Onu çağırmadım.
Sen git ben okuyucularım ile tek başıma konuşcam dedim, kruvasanları da aldı gitti.
Sonuçta babasının ne bok olduğunu öğrenirse üzülür ve ne Uğur böceği ne de ben bunu istiyorum. Ben istiyom da işte ...
Belki ileride öğrenir .
Ne de olsa gerçek er ya da geç karşısına çıkacaktır .
Belki bu sefer gerçeği sakladığımız için bize kızar ama belki üzülür .
Bak yine aklıma geldi . Bir de kocaman heykel yapmışlar Gabriel'a ya çıldıracam!Neyse ben Kara kedi'ye kruvasan almaya Dupain Cheng pastanesine gidiyorum.
Hoşçakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilekli kruvasan?
SaggisticaHerkese merhaba mucizevi dostlarım. bu kitap yayınladığım askıya aldığım ya da yayından kaldırdığım kitaplarım hakkında olacak . Ve biz bu kitaplar ve mucize hakkında konuşurken Kara kedi ile bana katılıp kruvasan yiyeceksiniz. çaktırmayın çilekl...