~Chloé?!~

36 4 55
                                    

Herkese merhaba miraculerler!
Evet ....
Nasılsınız diyeyim bir.
Ve konuya girelim .

Konumuz Chloé Bourgeois.🐝
@ellisfathom beni bu konuda bilgilendirdi ve ben de konuyu araştırdım. Teşekkür ediyorum..❤️

Şimdi...
Başlayalım

Biliyorsunuz ki Chloé 5. Sezonun sonunda annesinin özel uçağı ile Paris'i terk ediyordu.
5. Sezon bittikten sonra herkesin kafasında  şu soru oluştu: 6 . Sezonda neler olucak?

6. Sezondan bir fotoğrafın sızdırılmasını bekliyordum ama bu kesinlikle aşağıdaki fotoğraf değildi.

 Sezondan bir fotoğrafın sızdırılmasını bekliyordum ama bu kesinlikle aşağıdaki fotoğraf değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fotoğraf tüyler ürpertici dostum..
Evet. Fanlar bu fotoğrafın 6 sezondan  bir sızıntı olduğunu ve Chloé 'nin uçaktan düşerek/atlayarak öldüğünü düşünüyor.
Şimdi bu fotoğrafın shop olduğunu düşünenler de var ve evet bu da bir ihtimal .
Çünkü bence bir insan uçaktan düşerken yana yatmış bale yapıyor gibi görünmez.

Ama bu fotoğrafın henüz bir taslak olduğunu düşünürsek ...

Ve evet ....
Bir de Thomas 'a yönelelim...
Thomas bilirsiniz ki Chloé 'den nefret eder...

Ve işte bu da olanlara karşı Thomas'ın cevabı

Ve işte bu da olanlara karşı Thomas'ın cevabı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Konuşulanların Türkçesi şu şekilde:

😿: NE?? Chloé 6. Sezonda ölücek mi?
Lütfen bunun böyle olmadığını şöyle...!

Thomas: Evet, doğru, birinin pişmanlığına. Ölümünün nedeni gerçekten de annesinin uçağının düşmesi olacaktır. Ne kadar kötü bir senarist olduğumu yazabilirsin ama ona karşı tavrımı hiçbir şekilde değiştiremezsin.

Thomas'ın cevabı bu şekilde.... Senin tavrını köpekler ham yapsın Thomas!
Tabi bunun yalan olduğunu söyleyen fanlar da var.
Galiba gerçekleri 6. Sezon olmadan öğrenemeyeceğiz...
Ama 'bir çocuk sovunda' bu şekilde bir durumun olması...
Şöyleki 6 . Sezonda zaman akışı olacağını ve karakterlerimizin yetişkin olacağını söylüyorlar.
Bence bu artık gerekli ya...
Chloé 6. Sezonda görünmeyecek arkadaşlar ..  yani bildiğim kadarıyla ve bu üstteki  olayı destekliyor ..

Ölüm vesaire gibi şeylerin genellikle çocukların izlediği bir dizide yayınlanması...
Tamam!
"MUciZe ÇoCUk DiZisİ" diyenlerin ağzına kruvasan sokmayı istesemde....
Bu mucizenin genel izleyicilerinin çocuklar olduğunu değiştirmiyor.
Bunu izleyen çocuklar tramva geçirebilirler. Uçaktan gereksiz korkabilirler.Ya da annelerine karşı bir kin bile besleyebilirler....
Thomas'ın sırf sevmiyor diye kendi oluşturduğu bir karaktere ya da bu karakteri izleyen çocuklara bunu yapmaya kesinlikle hakkı yok.

Şöyle bir şey de var.
Disney+ bildiğim kadarıyla mucizenin 5. Sezonunu' genel izleyici 'kategorisinden 'her yaş için uygun olmayabilir' kategorisine aldı.
Disney+'ım yok ve bunu doğrulayamıyorum...

Disney'in Atatürk dizisine yaptığı saygısızlığı eleştirmeyeceğim bile ....

Neyse fazla konuşmak istemiyorum...
Bu olay hakkında fikirlerinizi bekliyorum 🤍
Hoşçakalın...

Kara kedi'nin neden burada olmadığını söylersem  Saçlarındaki Beyazlar 'dan büyük spoiler vermiş olurum...
Neyse kruvasanlar bize kaldı 🥐
Çilekli isteyen var mı???

Çilekli kruvasan?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin