#5 Sona Doğru İlk Adımlar

5 2 0
                                    

30.09.2023

Sevgili Açelya,

Dava günü geldi çattı.
Bugün o gün o kızı kurtaracağım gün. Heyecanımı belli etmeden oturuyorum şimdi mahkeme kapısının karşısında.
Açılmasını bekliyorum o kapının...

Müvekkilim geldi. Sohbet edeceğiz, dava hakkında onu bilgilendireceğim.

...

Ve nihayet.
Bizi çağırıyorlar. Seni kısa bir süre bekleteceğim. "Kısa bir süre" diyorum çünkü hemen bitireceğim bu mahkemeyi.

Bitti!
Kazandım!
Yine yaptım Açelya. Yine bir kızı kurtardım. İrem deli gibi seviniyor, ağlıyor sarılıyor öpüyor beni. Başardık.
Ama o babası olacak adam bana:
"Bu kadar kolay bitmedi" dedi. Tehditmiydi bu şimdi. Korkmalımıyım. Ya da içi boş bir cümleydi. Beyazı kızarmış gözlerirle bu cümleyi kurdu ve daha sonra götürülmüştü.

Aa otobüs kaçıracağım.

Sokakda yürüyorumdum.
Açelya noldu bilmiyorum. Ağzımda kanın o metalimsi tadı var. Bir adam geldi evime yaklaşırken. Birden beni sarıp,
"Abimin selamı var." Dedi.
Ve...
Ve bıçak olduğunu düşündüğüm bir nesneyi defalarca arkamdan sapladı. Sanırım...
Ben...
Ben ölüyorum.
Açelya, ben ölüyorum. Sokakta kimseyi göremiyorum. Yardım edebilecek kimse yok.
Açelya, söz uçar yazı kalır.
Beni bıçakladılar öldürmeye çalıştılar ve başardılar.
Ben ölüyorum, annem gibi acı çekerek. Bu cümleleri yazıyorum.
Tek dostum Açelya, bu cümleler umarım başkasının eline geçer. Buda benim hikayem.
Hoşça...

Yazardan

Ayla öldü!
Annesi gibi acı çekerek yavaş yavaş öldü.
Hayattaki tek amacını gerçekleştirdi. Belkide tek tesellisi budur onun. En azından bir kadını, bir canavardan kurtardı.
Huzurla kapadı gözlerini. Hiç uyanamayacağı bir uykuya huzurla daldı.
 Siz hiç ölümü huzurlu olarak tanımladınız mı?
Ayla öldü!
Ve bu zamana kadar hiç bu kadar huzurlu hissetmemişti.

Yoldan geçen bir vatandaş tarafından bulundu ölü bedeni. Kapatıldı güzel yüzü, beyaz bir çarşafla koyuldu narin gözüken güçlü bedeni siyah bir poşetin içine.

Günlüğü,
Açelya, ona ne oldu peki. Polisler tarafından bulundu, okundu acı geçmişi.
Ama şu hayattaki son dileğide kabul oldu.
O pis canavarlardan biri olan son müvekkili İrem Hanımın babasının kardeşi bulundu.
Ağırlaştırılmış müebbetle cezaevine gönderildi.

Ayla öldü.
Ama intikamı alındı.

Son

A.kadir Özdemir








...
Bitti.
Nasıl buldunuz.
Bu benim kaleme aldığım ilk kitap değil ama bitirdiğim yayımladığım ilk kitabım.
Umarım sevmişsinizdir.
Teşekkür ederim okuduğunuz için.

Bu arada Ayla'nın burcu

KOVAYDI.
Yeni hikayelerde görüşmek dileğiyle.

Açelya Günlükleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin