6. Bölüm "Dostunu satan etek giysin"

455 46 58
                                    

"Han jisung mu?"

"Sapık diyorum ona takılmıyorsun adına mı takılıyorsun?"

"Şey ben rahatsız ettik sanırım gideyim artık."

Jisung tam kapıdan çıkacakken duyduğu kalın ve boğuk ses ile durdu.

"Dur madem bu kadar geldin içeri gel?"

Minho, Jisung'u içeri davet edince herkes şok oldu çünkü içeride çıplak ve yüzü kan içinde olan bir çocuk vardı. Minho cidden delirmişti.

"Cidden mi gelebilir miyim?"

"Tabi ki"

Jisung onay aldıktan sonra içeri girdi ilk başlarda her şey normaldi ama salona doğru ilerledikçe yerdeki kan lekeleri ve yanık saç külleri onun hayli bir dikkatini çekmişti.

Salona varlıkların da Jisung'un yüzü bembeyaz kesilmişti.
Çünkü arkadaşı Felix çıplak bir şekilde yüzü yara bere içinde sandalyede oturuyordu.

"Siktir  Felix!"

Felix azda olsa başını kaldırarak karşısındaki kişiye bakmaya çalıştı. Ama şişmiş gözleri buna engel oluyordu.

"Felix benim Han! Han Jisung en yakın arkadaşın"

"Niye bu eve gelen herkes Felix'i tanıyor? Büyü mü yaptınız lan!"

"Minho siktirtme büyüne çocuk tanıyormuş Felix'i ne bok yicez?"

Minho kafasını 'o iş bende' imasini vererek salladı ve Jisung'a doğru yavaş adımlar attı.

"Jisung sakin ol sakin ol sana her şeyi açıklayacağım ama ilk önce söyle bana beni seviyor musun?"

"Evet"

Jisung utana sıkıla cevap vermişti. Ama hala olayların şokunu atlatmış değildi. Beyni idrak edemiyordu. Arkadaşı neden bu durumdaydı? Minho niye böyle bir soru sordu? Neden?

"Bak arkadaşın hak ettiği için burada tamam mı?"

"Hayır Jisung.. inanma ona yalvarırım.."

Felix zar zor konuşmuştu. Jisung hala bir sokun etkisindeydi hiçbir şey anlamıyordu.

"Sana 2 seçenek sunuyorum ya bizimle ol avcı ol ya da Felix'in yanında ol av ol. Ayrıca eğer avcı olursan aşık olduğun kişi yani ben sana bir şans verecek"

"Ne şansı?"

"Benim ile yatmak şansı"

Jisung, Minhonun bu cümlesi üzerine kıpkırmızı oldu. Utanmisti. Minho'yu aylardır seviyordu. Felix sevgilimin arkadaşı diye göstermişti fotoğrafını oda hemen aşık oldu.
Huyunu suyunu bilmeden direkt aşık oldu.

"Hemen mi?"

"Eğer avcı olmak istersen hemen"

Jisung delirmiş olmalıydı çünkü arkadaşını sırf Minho ile yatmak için satamazdı ama av olmak istemiyordu. Felix ile ayni durumu yaşamak istemiyordu.

"Seç birini hadi av olup benim ile yatmak mı yoksa avcı olup Felix'in durumuna düşmek mi?"

Felix, umutsuzca Jisung'un cevabini bekliyordu. Gözlerinden yaşlar akıyordu. Ama sonra bir şey kafasına dank etti Jisung av olmayı tercih ederse bir şey degismeyecekti sadece Jisung'un da canı yanacakti.


Felix, sessizce sadece dudaklarını hareket ettirerek konuştu.'Avcı Jisung avcı'


Jisung Felix'in ne dediğini anlamıştı çünkü dudak okuyabiliyordu bunu ona Felix öğretmişti.


"Cevap bekliyorum avcı mi av mi?"


Jisung dolmuş gözleriyle Felix'e bakıp cevap verdi

"Av"





Bolum sonu askolar 😍😍

Çok kötü oldu biliyorum soylemenize gerek yok 😭😭🤞🏻

Yaklaşık 50 gün sonda yb geldi amk bu nasıl 🤯

Buarada Jisung bu bölümde satmadı Felix'i ama öbür bölümlerde 😱

Arkadaşlar birde ben yeni ficlere baslicam  Taekook yazicam okur musunuz 😭🤞🏻

Aklımda 2 tane fikir var onları yazicam umarım tutar.

Birde eskiden yazıp devam etmediğim ficlere de yb gelicek.

Şimdi eğer normal olarak sadece Altüst Olmuşum ve 44 dayse yb gelirken 50 gün sonra yb attıysam 🤯   Her yıl yeni bölüm 🥰💗

Şaka saka neyse öptüm askolar by eğer Taekook ficimi okumazsaniz gece gelir kulağınıza üflerim 😡

~44 days~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin