-Özel Bölüm 4-

322 29 13
                                    


'Her şeyi Hyunjinin oyunu sanmıştım ama Minho'nun o kıza olan bakışlarını gördükten sonra bu hikayede ki aşkına kavuşamayan bahtsız adam olduğumu anladım.."

'

Minho son günlerde okulda ki en güzel kız olan Haeun ile takılıyor. Neden? Sadece arkadaşlar değil mi? Minho bana aşık ona değil. Onun için yaşadığım onca şeyden sonra beni yarı yolda bırakamaz. Konuşucam, Minho ile Konuşucam. Kime aşık öğrenecem.

Koridorda Minho'nun Yanına giderken 3 kişi ile konuşurken buldum onu. Arkadaşlarıydı galiba. Dediklerini duyduktan sonra hepsinin Hyunjin'in oyunu
olduğunu düşünmeye başladım.

Minho arkadaşlarına Haeun'a aşık olduğunu söyledi, ona aşıkmış çok seviyormuş onu öyle dedi.

Hepsi Hyunjin'in oyunu Minho yaşadığımız onca şeyden sonra başka birine aşık olamaz. Eğer olduysa o kızı öldürmek zorunda kalırım. Minho bende başka kimseye aşık olmamalı.

Minho'ya bu sefer soracağım sey değişmişti. Onu bu sefer yanlız yakalamıştım. Tam yanına giderken Haeun yanına geldi. Minho'nun asık suratı bir anda güller açmaya başladı
Ona olan bakışlarını gördükten sonra onun için yaşadığım her şeyin boş olduğunu anladım. Ona öyle bir aşık bakıyordu ki o an Haeun'un yerinde olmak istedim. Neden ben değilim? Neden o? Ne eksiğim var benim ondan, yaşadığım her şeye Onun için katlandım. Yere çöküp hüngür hüngür ağlamak istiyorum. Keşke şuan bana bir şey olsa biri beni bıçaklasa ya da öldüresiye dövse.


Belki o zaman Minho benim ile ilgilenir...


'

Haberler

Seoul'un en ünlü liselerinden biri olan 'Seoul Fen Lisesindeki' Kim Haeun adlı öğrenci ailesinin bildirdiğine göre 17 saattir kayıp ve en son görüldüğü yer okulun spor salonu. Gören duyan varsa polis hattına bildirmeli.










~44 days~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin