Yazis tarzımı komple değiştiriyorum artık üyelerin ağzından anlatım başlayacak.
Birazcıkta konuyu değiştirmiş olabilirim🤗🤏🏻
Minho'dan
Herkes Jisung'un av demesine şaşırmıştı. Ama ben en başından beri av diyeceğini biliyordum.
"Av olmayı seçtin öyle mi?"
Jisung korkarak cevap verdi.
"Evet..?"
"Av olacaksın ama sadece benim avım olacaksın."
Kararlı bir şekilde cümlemi kurdum. Ben hariç herkes hala Jisung'un av dediğine şaşırmıştı. Hatta Jisung bile av dediğine şaşırmıştı. Yüzünden pişman olduğu belliydi. Ama geri dönüş yoktu.
"Ben yatıyorum ne haliniz varsa görün." Jeongin atarlı bir şekilde sözlerini söyleyip yatak odasına çekildi. "Minho Felix nerede yatacak?" Ne biliyim ben amk. "Bilmiyorum misafir odasında Jisung ile beraber yatsınlar işte. Jisung'un bir anda yüzü düştü herhalde birlikte yapacağımızı sanıyordu. Jisung üzerinde ki hakimiyetimi kaybetmemek için onu yanağından öptüm ve misafir odasına götürdüm. Ardından yari uyanık yarı baygın olan, bedeni çıplak olan Felix'i de misafir odasına götürdüm.
"Burada Felix'e uygun kıyafetler vardır. Seç birini giydir Felix'e."
"Minho sen nerede yatacaksın?"
Bu soruyu cevaplamak zorunda değildim ama bir andan ağzımdan kaçı verdi.
"Jeongin ile birlikte yatıcam."
Jisung'un suratı iyice düşmüştü. Sanki sevgiliyiz de trip atıyor bana. Jeonginin tripini yemektense Jisung'un tripini yerim daha iyi.
"İyi geceler Minho.."
"İyi mi geceler Jisung?"
"Ne?"
"Sorgulama sana da iyi geceler görüşürüz."
Neden az önceki anlamsız cümleyi kurdum ki. Kendimi aptalmışım gibi hissediyorum.
Jeongin'den
Elimi yüzümü yıkadım, dişlerimi fırçaladım, üzerimdeki kan lekelerini temizledim ve yatağa gittim. Ama uyumadım. Minho'yu bekledim. Ben karanlıktan korkarım. Bu korku lisede başladı. Bi travma yaşadım ve bunun sonucu karanlıktan ölesiye korkmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~44 days~
Fiksi PenggemarHyunjin, yeni sevgilisi Lee Felix'i eski sevgilisi Yang Jeongin ile tanıştırır. Ona hala aşık olan ve bu aşkı yavaş yavaş takıntıya dönüşen Yang Jeongin 4 arkadaşı Minho, Chan, Changbin ve Seungmin ile Lee Felix'e 44 günlük cehennem yaşatmayı planla...