Ölümsüz

87 21 14
                                    

Yere çömelmiş, kanlı elleriyle ölümünü çakmakla yakarak başlatıyordu Maskeli Genç.

Sigarasından bir nefes aldı, tüm ciğerlerini dolduracak şekilde. Yerde yatan soğuk, her yeri kanlı ve cansız yatan bedende gezdirdi gözlerini. Duygusuzca bakıyordu bedene. Sigarası bitince yere bastırıp söndürmüş, küllerin rüzgarla buluşmasına izin vermişti.

Ayağa kalkıp yerde yatan bedeni öylece bırakmış, kapüşonlusunu başına geçirip ellerini cebine koyarak sanki hiç görmemiş gibi geçip gitmişti evine.

O'nun yaptığı klasik şeylerden biri buydu. Tacizci, tecavüzcü, dolandırıcı, uyuşturucu satıcısı, sahtekâr ve benzeri kişileri öldürür, mezarını ortada bırakırdı.

Bu değersiz mahalle duruma ne kadar almış olsa da hepsi olacaklardan korkuyor, ölüm için sıra bekliyorlardı.

Maskeli Genç evine gelince ayakkabılarını çıkartmış, kapıyı kapatıp doğruca tuvalete geçmişti. Lambayı yakıp musluğu açmış ve iki fıs sabun dökmüştü avcunun içine, ellerindeki kanları sakince temizleyip ıslak ellerini kurulamış, musluğu kapatıp açık lambayı söndürmüştü.

Adımlarını salona atınca açık perdeleri kapatmış, yüzündeki maskeyi çıkartıp komodin'in üzerine bırakmıştı. Cebindeki paketi tekrar çıkartıp sigarasını yakmış, dolgun dudaklarının arasına almış, bir yandan listesini incelemeye koyulmuştu.

Listesinde şu anlık 5 kişi kaldığını görünce sırıtmış, işinin kolay olduğunu anlayınca rahat bir şekilde arkasına yaslamıştı.

Maskeli Genç için zor bir şey yoktu.

-

Sabah'ın kuşları ötmeye başlamıştı, Maskeli Gencin bir tür alarmı haline gelmişti. Gözlerini yavaşça aralayıp olduğu yerde esnemiş, telefonundan saatine bakmıştı.

Şimdiki kurban'ı 1 saate evden çıkıp işine gidecekti, gidebilirse.

Genç rahat bir tavırla uyuyakaldığı kanepeden kalkıp uyuşuk adımlarıyla mutfağa geçmiş, ağzına birkaç atıştırmalık tıkıp salona geri çekmişti.

Maskesini yüzüne düzgün bir şekilde takıp sehpa'dan kurban'ın adresine bakmış, ayakkabılarını ayaklarına geçirip kapüşonlusunu başına geçirmişti.

Evden çıkınca kurban'ın evinin önüne geçmiş, daha sonra bir ağacın altına oturmuştu.

Tam da düşündüğü gibi aynı saatte işe gitmek için yola koyulmuştu zavallı.

Genç kurbanını takip ederken başka bir genci tutup ara sokağa sürüklediğini görünce derin bir nefesi içine çekmiş, hızlıca yürürken nefesini vermişti.

Genci taciz etmeye çalışıyordu, ölümü gelmişti.

Maskeli Genç belindeki sessiz silahı kurban'ın ensesine dayamış, daha adam bir şey diyemezken ateş etmişti.

Diğer genç şokla Maskeliye bakmış, dolu gözleriyle yaslandığı yerden çekilmişti.

"Siz kimsiniz? Nasıl oldu da-"

Maskeli Genç kendisinden 1-2 cm kısa gencin dudaklarını eliyle kapatmış, arkasını kontrol edip geri gence dönmüştü.

"Hiçbir şeyi görmedin, hiçbir şey olmadı. Eğer birisine dahi söylersen senin de sonun böyle olur."

Sadece bir tehditti.

Diğerinden kısa olanın elini tutup ara sokaktan gizlice çıkmış, biraz ilerleyip elini bırakmıştı.

"Ben Seungmin, beni kurtardığın için teşekkür ederim Maskeli."

"Memnun oldum diyemem fakat öyle hisset, kendimi tanıtamam küçüğüm, sadece Maskeli Genç olarak kalayım sende. Şimdi gideceğin yere git, dikkatli ol."

Dedikten sonra evine doğru hızlı adımlar atmıştı. Bir daha görüşmeyeceğinden emindi, kim bilebilir ki bir daha görüşmeyeceğini?

























GUZEL OLDU BENCE YA tuvalette aklima geldi bu mukemmel fic 😔

Kendinize iyi bakın!! byeee

Maske'nin Altındaki// HyunMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin