Sabah kollarımın arasındaki bedenin sayıklamasıyla uyanmıştım. Kollarımın arasındaki bedeni kendime çevirdiğimde terden sırılsıklam olmuş bir bedenle karşılaşmıştım.
JHS:B-Bırak beni yalvarırım bırak yapma
MYG:Hoseok bebeğim kendine gel
Beni duymuyordu ve artık sayıklamaları çırpınmaya dönmüştü.
JHS:Bırak diyorum sana bırak... Yoongi görürse yanlış anlayacak bırak
Sayıklamalarına her geçen dakika şiddetlenerek ağlaması da eşlik ediyordu. Ne yaparsam yapayım onu uyandıramıyordum. Kısa bir süre sonra Hoseok sıçrayarak uyanmış ve direk kucağıma yerleşip boğazıma sarılmıştı. Bende kollarımı yavaşça onun ince beline sarmıştım.
MYG:Şşşş tamam bebeğim sakin ol geçti
JHS:Y-Yoongi o a-adam yine bana dokunuyordu ve ben hiçbir şey yapamıyordum...
Bedenini sanki daha fazla içime gömebilecekmiş gibi kendime çekmiştim.
MYG:Tamam bebeğim sakin ol ben yanındayım tamam mı? Bundan sonra kimse sana dokunamayacak
Hoseok beni kafasıyla onaylayıp kendini benim üstüme bırakmıştı. Beline kollarımı daha sıkı sarıp yüzümü o yumuşacık saçlarının arasına gömdüm. Ah minik bebeğim benim bunları yaşamana sebep olduğum için çok üzgünüm... Hoseok'un telefonuna gelen bildirim sesiyle Hoseok'u rahatsız etmeden telefonunu elime almıştım. Şifre kullanmadığı için zorlanmadan bildirime girmiştim.
~Şerro topluluğu :)~
JJK:Hoseok hyung nerdesin 2 gündür öldün mü kaldın mı haberimiz yok
PJM:Jungkook haklı nerdesin hyung~
KTH:Hyung mesajlara görüldü atmayı kesip gruba yazar mısın artık?
*Hoseok yazıyor... *
KSJ:Sonunda gruba yazmayı akıl edebildin Hoseok
JHS:Beyler ben Yoongi Hoseok şu an
uyuyor kötü bir olay yaşadık ve şu an
pek iyi sayılmaz o yüzden yazamadıJJK:YOONGİ HYUNG HOSEOK HYUNG'UMUN NEYİ VAR?
İYİMİ?JHS:Sakin ol Jungkook şu an iyi ama siz
sakın geldiğinde ona soru sorup şık boğaz
etmeyin olur mu?PJM:Tamam Yoongi hyung merak etme
Telefonu kapatıp geri komidinin üstüne bırakmıştım. Kucağımdaki bedeni hiç sıkılmadan o uyanana kadar o güzel ve bebeksi kokusunu koklamıştım.
Hoseok'tan
Uyandığımda yerimde hareketlendiğimde birinin kucağında olduğu fark etmiştim. Kafamı o bedene çevirdiğimde bu kişinin Yoongi olduğunu görmüş ve rahatlamıştım. Yatak başlığına dayalı Yoongi'nin uyuyan yüzünü izliyordum o uyurken. Ellerimi saçlarının arasına geçirmiştim. Yoongi yavaşça yerinde hareketlendiğinde uyanmaya başladığını anlamıştım.
JHS:Yoongi bebeğim
MYG:Hmm
Yeni uyandığı için sesi kalındı ve ben onun bu sesine gerçekten bayılıyorum.
JHS:Uyan artık hadi~ çok acıktım ben
MYG:Hmm tamam bebeğim kalkıyorum
Boynuma ve dudağıma öpücük kondurup dağınık saçlarıyla yataktan kalkmıştı. Yoongi banyoya giderken bende odayı topluyordum. Odayı toplamam bittiğinde Yoongi de banyodan çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a mafia and an idol love
Fanfictionİdol Jung Hoseok ünlü yeraltı mafyası Min Yoongi'nin dikkatini çekmişti ilerleyen zamanlarda kim bilirdi ki Min Hoseok olarak hayatına devam edeceğini...