Sabah uyandığımda vücudumun her tarafı ağrıyordu. Kalkmaya çalıştığımda belimdeki kollar yüzünden bunu başaramamıştım.
JHS:Sevgilim kollarını gevşetirmisin lütfen
Yoongi mırıltılı bir sesle çıplak bedenini bana daha çok yapıştırmıştı. Kolları yetmezmiş gibi bir de bacağını üstüme atmıştı. Ne kadar itmeye çalışsamda başarısız olmuştum. Yerimde kıpırdanmaya başladığımda Yoongi rahatsız olmuş ve kendini benden ayırıp sırt üstü yatmaya devam etmişti. Uyanmayacağını anladığımda çıplak olduğumuzu da umursamadan kasıklarına oturmuştum. Gözlerini açmadan konuşmuştu.
MYG:Mmhh bay Jung dün gece yetmedi mi?
JHS:Hayır desem ne olacak?
Bir eliyle belimi kavrarken diğer elini kafasının altına koymuş ve gözlerini açıp irislerini çıplak bedenimde gezdirdikten sonra benim irislerimle birleştirmişti. Belimi eliyle sıktığında odaya minik bir inleme sunmuştum.
MYG:Gösterme mi ister misin bebeğim?
Sözünü bitirdiği gibi beni yatakla arasına almıştı. Kollarımı boynuna doladığımda dudağımı öpmek için bana yaklaştığında onu durdurmuştum.
JHS:Çok isterdim görmeyi ama bugün işimiz var
MYG:Tanrı aşkına bizim sevişmemizden daha önemli mi gerçekten?
JHS:Hayır ama dünün sana yettiğini düşünüyorum
MYG:Sen yanımda olduğun sürece haftalarca da sevişsek bana yetmez
JHS:Tam bir doyumsuzsun Min Yoongi
MYG:Doyumsuz olmama sen neden oldun Jung Hoseok
Üstümden kalktığında yataktan çıkmış duş almak için banyonun önüne gelmiştim. İçeri girip suyu ayarlarken arkamda hissettiğim bedenle ona dönmüştüm. Yoongi ne işin var burda dermiş gibi bir bakış atmıştım.
MYG:Birlikte duş alalım boşa su akmasın hem ben eşimle beraber duş alamayacak mıyım?
JHS:Sadece duş alacağız sakın başka bir şey düşünme
MYG:Tamam bebeğim sen istemediğin sürece zorla yapacak değilim
Yoongi'yi onayladıktan sonra arkadaki raftan şampuan, lif ve sabunu almıştım. Yıkanmamız bittiğinde duştan çıkmış üzerimize rahat bir şeyler giyinmiştik.
JHS:Yoongi~
MYG:Söyle bebeğim
JHS:Saat öğleyi geçmiş kahvaltı hazırlamaya üşeniyorum dışarda yesek olur mu?
MYG:Peki sen nasıl istersen bebeğim
Sevinçle Yoongi'nin kucağına atladığımda o güzel gülüşünü sunmuştu bana.
2 saat sonra
Oldukça hoş ve sade bir restoranta gelmiştik. İçeri girdiğimizde çalışanlar etrafımıza toplanmıştı.
X:Yoongi bey hoşgeldiniz masanız bu tarafta buyrun
Adam bizi restorantın VIP odalarından birine götürmüştü. İçeri girdiğimizde Yoongi adama çıkabilirsin işareti yapıp kapıyı kapatmıştı.
MYG:Eee beğendin mi bebeğim?
JHS:Yoongi burası çok hoş ama alttaki toplu yerde de yiyebilirdik
MYG:Bebeğim bizim için sen ünlüsün ben zaten mafyayım biliyorsun hem daha rahat oluruz fena mı?
Odada bulunan deri koltuğa yayılmış ve beni seyrediyordu.
MYG:Bebeğim ayakta dikilmeye devam mı edeceksin? Yanıma gelsene
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a mafia and an idol love
Fanfictionİdol Jung Hoseok ünlü yeraltı mafyası Min Yoongi'nin dikkatini çekmişti ilerleyen zamanlarda kim bilirdi ki Min Hoseok olarak hayatına devam edeceğini...