Sabah yataktan kalkmaya çalıştığımda belimdeki kollar yüzünden bunu başaramamıştım. Arkamdaki bedene döndüğümde ellerimi göğsüne koyup dudaklarına minik öpücükler kondurmuştum. Yavaş yavaş gözlerini aralayan Yoongi'nin uykulu yüzüyle karşılaştım.
JHS:Günaydın sevgilim
Yoongi'de bana kalın sesiyle karşılık vermişti. Ölürüm senin bu kalın sesine be adam.
JHS:Hadi kalk kahvaltı yapalım sende işlerinle ilgilen uzun zamandır bir şey yapmıyorsun
Onayla şekilde çıkardığı mırıltılarla ondan ayrılmış banyoya gidip yüzümü yıkadıktan sonra alt kata kahvaltı hazırlamaya inmiştim. 5 dakika sonra belimde hissettiğim kollar ile bunun Yoongi olduğunu anlamıştım. Çenesini omzumun üstüne koymuş kollarını da belime sarmıştı.
JHS:Bebeğim rahat bırakta kahvaltı hazırlayayım
MYG:Böylede hazırlayabilirsin
JHS:Ah tam bir bebeksin Min Yoongi
MYG:Evet senin bebeğin
Benden ayrılmayacağını anlayınca belimdeki ellerini gevşetip ona dönmüştüm. Şu an tezgahla onun arasındaydım.
JHS:Sevgilim hadi geç masaya bende gelicem beni engelliyorsun böyle
MYG:Öpersen giderim
Yanaklarından tutup dudaklarımı dudaklarına bastırdığımda o da ellerini belime daha sıkı dolamıştı.
JHS:Oldu mu?
MYG:Hemde çok güzel oldu
Benden ayrılmadan önce boynuma öpücük bırakıp masaya gitmişti. Ah deli çocuk çok seviyorum seni. Gözlerimi ondan ayırıp tezgaha geri dönmüş ve kahvaltıyı hazırlamaya devam etmiştim.
*Yarım saat sonra*
Her şeyi hazırlamış son olarak kahvelerimizi de doldurmuştum.
JHS:Afiyet olsun
MYG:Kahvaltı yerine seni yemek isterdim ama neyse
JHS:YOONGİ!!
MYG:Tamam bebeğim bağırma ya
Kahvaltımızı yaparken Yoongi'nin telefonu çalmıştı. Yanımdan ayrılıp salonda telefon görüşmesini yapmıştı. Geri döndüğünde oldukça sinirli gözüküyordu anlaşılan işlerinde sorun çıkmıştı. Soru sorup onu sıkmak istemediğim için kapıdan onu yolcu etmiştim.
Yoongi'den
Kahvaltı yaparken telefonum çalmıştı ekranına baktığımda bunun Soo Yun olduğunu görmüştüm. Hoseok'un yanından ayrılıp telefonu açmıştım.
📞Telefon konuşması📞
MYG:Noldu Soo Yun?
SOO YUN:E-Efendim dün silah depomuz patlatılmış
MYG:NE!? SOO YUN SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN!? BUGÜN ONLARIN NAKLİYATI VARDI!!
SOO YUN:Biliyorum efendim üzgünüm...
MYG:ÜZGÜN OLMANI HİÇBİR BOKA YARAMIYOR!!! LANET OLSUN KAPAT ŞU TELEFONU GELİYORUM BEN
Telefonu Soo Yun'un yüzüne kapattıktan sonra Hoseok ile vedalaşıp hızlıca deponun oraya gitmiştim. Gördüğüm manzarayla donup kalmıştım. Depo resmen kül olmuştu. Adamlarımı karşıma dizip sanki her şey düzelecekmiş gibi onları azarlıyordum.
MYG:TANRI AŞKINA NASIL BU KADAR DİKKATSİZ OLABİLİRSİNİZ!!!?
X:Üzgünüm patron
MYG:ÜZGÜN OLMANIZLA HİÇBİR ŞEY DÜZELMİYOR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
a mafia and an idol love
Fanfictionİdol Jung Hoseok ünlü yeraltı mafyası Min Yoongi'nin dikkatini çekmişti ilerleyen zamanlarda kim bilirdi ki Min Hoseok olarak hayatına devam edeceğini...