10

45 4 0
                                    

Elleri kalçamı sıkmaya başladığında artık bu işten dönüş olmadığını anlamış ve Yoongi'ye ayak uydurmaya karar vermiştim. Ellerimi ensesindeki saç tutamlarına geçirip dudağına yönelmiştim. Ama Yoongi bir anda kendini geri çekmişti.

MYG:Ahh Hoseok bebeğim rahat dur benimle oynama

JHS:Oynamıyorum Yoon seni istiyorum

MYG:Hoseok bebeğim canını çok yakacağım

JHS:Yak Yoon acıma bana sıcak sıkı deliğimi o koca penisinle sertçe becer

Yoongi kendini daha fazla tutamayıp dudağıma sertçe yapışmıştı. Ona ayak uydurmaya çalışıyordum ama dediğim gibi sadece çalışıyordum çünkü başaramıyordum asla onun hızına yetişemiyordum. Dudaklarını dudaklarımdan ayırmadan beni kucağına almıştı bende bacaklarıma beline sardığımda ikimizi yatak odasına doğru götürmeye başlamıştı. Yatak odasına geldiğimizde beni resmen yatağa atmamış fırlatmıştı. Ne kadar zor durumda olduğunu üstünü çıkarırken ellerinin titremesinden anlamıştım. Kendi üstümdeki kıyafetlerden kurtulduğumda yatağa uzanmıştım. Yoongi kendi üstündeki kıyafetlerden kurtulduğunda üstümdeki yerine yerleşmiş ve hiç zaman kaybetmeden boynumu morartmaya başlamıştı. Anın zevkiyle ellerimi saçlarına geçirmiş inleyerek saçlarını çekiştiriyordum.

JHS:Ahh tanrı aşkına Yoon ahh

Kafasını boynumdan kaldırdığında bu sefer dudağıma gömülmüştü. Nefessiz kaldığımda göğsünü yumruklamaya başlamıştım ama umursamayıp öpmeye devam etmişti. Sesli bir şekilde dudağımdan ayrıldığında irislerini benim irislerime dikmiş ve konuşmuştu.

MYG:Bebeğim emin misin sevişmek istediğine? Seni zorlamak istemiyorum

JHS:Hiç olmadığım kadar eminim Yoon sertçe dar deliğimi becer lütfen

Hiç beklemeden penisini çekiştirip ortamın yüksek libidosundan dolayı ıslanmış deliğime göndermişti büyük penisini. O an aldığım hem acı hem de zevkle odaya büyük bir inleme bırakmıştım. Yoongi'nin de zevk aldığını belli eden hırlaması her geçen dakika artıyordu.

JHS:A-Ahh Yoon hızlan lütfen h-hızlan mmhhh

MYG:Yeter ki sen iste bebeğim

Deliğime vuruşlarını hızlandırmıştı. Hızlanmasına hızlandı ama bu seferde oldukça sert vuruşlar yapıyordu bu da benim acı çekmeme neden oluyordu. Ben odaya acı dolu inlemelerimi bırakırken Yoongi zevkten delirmişçesine inliyor her inlemesinde sanki kendini bana daha fazla itebilirmiş gibi daha da derinlerimi vuruş yapıyordu.

JHS:Ahh Y-Yoon ya-yavaşla lütfen canımı yakıyorsun mmhhh

MYG:Üzgünüm minik bebeğim ama bu gece altımda acıdan inleyeceksin

Yoongi hızını daha da arttırmıştı bu gidişle yatağın kırılacak olma ihtimali de artmıştı. Zevke odaklanmaya çalışıp sadece inliyordum. Yoongi'nin bir anda beni kucağına alıp yatak başlığına yaslanmasıyla penisini tamamen içime almıştım.

MYG:Zıpla bebeğim zıpla ve babacığını o sıkı ve sıcak deliğinle rahatlat

Kollarımı omzuna koyup dolgun kalçalarımla koca penisinin üstünde zıplamaya başlamıştım. Ellerimi kalçamı bulmuş ve sıkmaya başlamıştı. Kafasını geri attığında boşalmaya yakın olduğunu anlamış ve daha hızlı zıplamaya başlamıştım.

MYG:Mmhh ahh bebeğim deliğin beli delirtiyo

JHS:S-Senin de ahh b-büyük penisin beli delirtiyo babacık

a mafia and an idol loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin