Sabah yine abimin beni yastık ile vurmasıyla uyandırıldım.
Hem kafama hemde kıçıma yastıkla vuruyordu."Lan Ela, uyan be! Kış uykusuna falan mı yattın amına koyayım? "
Son bir kez daha kafama vurunca sinirlerim beni bulmuş ve hoplamıştı.
"Öffff noldu yaa!? " diye bağırdım."Kızım uyansana misafir gelecek salak! " deyince umursamadan sinirle konuşmaya devam ettim.
"Bundan bana ne?! " dedim ve bana daha sert bir şekilde yastıkla kafama yine ve yine vurdu. Ağlamaklı bir sesle konuştum.
"Ya nolur? Misafir mi gelecek ne gelecekse gelsin. Ama bırakta uyuyalım. "
"No, no, no hiiiiç olmaz o iş. "
"Niye yaa? " dedim. Ve sesli bir nefes aldıktan sonra bana laf yetiştirmeye devam etti.
"Kızım kahvaltı hazır. Gel. "
"Ege git başımdan. "
"Ela, bak gidemem. Lan uyan ayıı!! "
Son kez omuz silktiğimde kafama daha önce üç veya dört kere yediğim sert yastığı kafama yedim. 😒
"Tamam kalkıyom yaa. " dedim ve yorganı kafama kadar çektim.
"Lann uyan eşşek misafir gelecek! "
En sonunda abimin çenesini çekemeyeceğimi anladım ve yataktan kalktım.
Gözlerimi ovuştururken abim sırıtıyordu. "Ne oldu be? Ne sırıtıyon? " dediğimde hala sırıtıyordu. Kapının yanına yaklaştı ve elindeki yastığı bana fırlattı.
"Abiii!!! " diye bağırdırdığımda sesim odamda eşyalar falan olmasına rağmen yankılandı.
Sinirlerim iyice bozulmuştu. Bende banyoya gidip duş aldım.
20-25 dakika sonra banyodan çıkıp ilk önce iç çamaşırlarımı giyindim. Ardından saçımın ıslaklığı bedenime bir iki damla düşünce kurutma makinesini alıp saçlarımı kuruttum.
Sonra dolabımın kapağını açtım ve kıyafet seçtim.
Altıma bir mavi kot şort giydim. Üzerime ise beyaza benzer bir askılı üzerinde kelebek motifi olan crop'u giydim.Makyaj masamın önüne geçip hafif bir makyaj yaptıktan sonra saçımı çok sıkı olmayacak bir şekilde at kuyruğu yaptım.
"Lan Ela, gel artık bak çay soğucak!! " aşağıdan abimin sesinin gelmesi ile masadan kalktım, odamdan çıktım.
Mutfağa gidip abime baktım. Sanırım yani vücudunun yarısından görebildiğim kadarıyla omlet yapıyordu.
Masaya oturduğumu fark etmiş gibi "Başla sen. " dedi.
Bende ona karşı "Hıhı." dedim.Ama bekledim tabii. Çok hayırlı bi kardeşim ayoll! Değerimi bil abiii!
Abimde ocağın altını kapatıp masaya oturdu. Şimdi sıra bunaltma sırası bendeydi. O beni sinirlendirince bende onu sorularımla bunaltırdım.
Boğazımı temizlerken hayvan abim yemeğe başlamıştı bile.
"Abii? "
"Noldu lan? " diyince dil çıkardım.
"Ya ne güzel konuşuyorum sen beni tersliyon. "
"He noldu kardeşim? " diyince sırıttım.
"Gelecek misafir kaç gün kalıcak? "
Çayından bir yudum aldı ve bana döndü.
"Yıl demek istedin galiba? "
"Ne yıl mııı? Lan yenge falan mı gelecek? " dedim heyecanla.
"Yok lan ben gay diyilim. "
"Ha erkek yani? "
"Hee. Lan misafir gelcek diye hazırlık sorusunda mıyım amına koyayım? "
"He isim,soyad, yaş, ne iş yapıyo veya okuyor mu onları da söyle. "
Tek kaş yukarı çıkarken
"Lan çocuğa sulanma bak. Yoksa ikinizi de evden postalarım. ""Tamam, tamam sen sorula yanıt ver gari. "
"Tamam beklee... "
Dedi ve ağzına beni sorularımı yanıtlayacağı için bir parça ekmek alıp çiğnedi, ve yuttu.
Sonra boğazını temizledi.
"Öncelikle ismi Kaya, Soy adı Aksoy. Ee yaşı 23 aynı yaştayız biz onla. ""Hee benden 4 yaş büyük yanii?"
"Evet. Sonra işte kendisi polis. Çok iyi tutuklar. "
"Olum polisler zengo oluyor, niye bir ev alıp veya kiralayıp kalmıyo da bize geliyo? "
"Lan mal ben 12 yaşlarımdaykene hayatımı kurtarmıştı. Ben ve Kaya küçüklükten beri çok iyi anlaşırız. Kimse giremedi aramıza. "
"Lan sen gay olabilirsin. "
"Ne alak amına koyayım? "
Sırıttım "Tabikii şurdan çıkardım o mantığı : Aranıza kimse girememiş. " dedim ve kahkaha attım.
"Hıı sen çok komiksin ya!. "
"Öyleyimdir."
Devamını_diğer_bölümdee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMİN ARKADAŞI // TEXTİNG İÇERİR
Randomabimin arkadaşı Karakterler; Ege sönmez. Ela'nın abisi. 23 yaşında. Sevgilisi var. Ela ile bazen iyi bazen de kötü anlaşırlar. Ela Sönmez. Ege'nin kardeşi. 18 yaşında. Sevgilisi vardı ama sevgilisi aldattı. Çok merhametli bir kızdır. Sevdiğini bell...