~4.Bölüm~

828 16 3
                                    

Şuan banyo yapıp uyumaya çok ihtiyacım vardı. Ama içimde de değişik ama güzel bir his vardı. Daha önce bu duyguyu eski sevgilimleyken hissetmiştim.

Banyoya gidip üzerimi çıkardım. Duş anahtarlarını çevirip vücudumu sabunla- maya başladım.

20-25 dakikanın sonunda üzerime bornozumu giyip çıktım. Odama gidip kıyafetleeimi çıkaracaktım ki Kaya'ya çıktığımı söyleyeyim dedim. Belki o da duş alır.

Kapıdan içeri kafamı çıkardım. Kaya etrafta gözükmüyordu. Herhalde mutfakta.

"Kayaaa."

"Ahh efendim? "

"Ben duştan çıktı-"

"Kaya noldu bir şey mi oldu? "

"Yok bişey. "

Deyince üzerimdeki bornozu umursamadan mutfağa gidip Kaya'ya baktım.

Parmağını kesmişti.
"Hani bir şey yoktu! "

Parmağına bakamıyordu. Herhalde kan tutuyordu. Bir elimi sırtına koyup diğer elimle bileğinden tutup çeşmenin altına parmağını tuttum.

"Beklee! ".

" Ela abartma istersen. Sadece kan. "

Banyodan seslendim.
"Heee bana diyene bak. Daha kana bakamıyor. "

"Kan tutuyor çünkü. "

"Tamam. Kaya, elini parmağının altına tut ve balkona gell. "

"Tamam."

Balkona girdiğimde Kaya'da arkamdan geldi. "Otur."  deyince oturdu. Bende sehpanın üzerine oturdum ve eline tentürdiyot döküp yaydım. Ardından krem sürüp yara bandı yapıştırdım.

"Bitti."  dedim ve sesli nefes verdim.

"Ela-"

"Efend-"  diyecektim ki gözlerine bakımca koyu kahverengi gözleri ile gözlerimi esir almış gibi bakıyordu

"Efendim? "

"Üstün."

Deyince boynuzla olduğumu anladım ve koşarak odama gittim.

Kapıyı kapatıp yaslandım. Sağ elimi sol göğsümün üzerine koyup hızlı ve sesli nefes alıp vermeye başladım.

"Neler oluyor? "  diye mırıldandım. Kaya'yı neden yabancı gibi değilde yakınım hemde fazla yakınımda olan biri gibi hissediyordum.

Dolabımın önüne geçip kapağını açtım. İçinden güzel bir pijama takımı aldım. Üstü ten rengimsi bir renk ve üzerinde mavi çiçekler bulunan bir pijama üstüydü. Altı da aynıydı.

Ardından saçlarımı taradım ve yatağımın üzerine oturup uyuyacaktım ki telefonum çaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ardından saçlarımı taradım ve yatağımın üzerine oturup uyuyacaktım ki telefonum çaldı.

Arayan Duru'ydu.
Görüntü aramıştı. Açtım.
"Alo."

"Naber Elllo? "

"İyi banyo yaptım oturuyorum ."

"Hee iyi. Yarın size gelcem. İstersen şimdi de
gelebilirim."

"Yarın gel Duru. Şimdi uyuyacaktım bende. "

"Hee okey. "

"Evet?"

"Pijamam güzelmiş. Kaya napıyoo? "

Dedi ve sırıttı.
"Elinin körünü yapıyor. "

"Kızım düzgünce sorduk. "

Yüznü büzünce ona baktım.
"Tamam. Söylüyorum. İçerdeydi en son yani. "

"Tamam yarın canlı kanlı görücem zaten. "

Ve uzandığı yerde dans etti.

"Tamam Duru ben uyur. "

"Tamam. İyi geceler aşkom. "

"İyi geceler bebeğim. "

Dedim ve her ikimizde birbirimize öpücük attık. Sonra telefonu kapatıp odamdan çıkıp Kaya'ya iyi geceler demek için salona ilerledim. Kaya aslında abimin dediğine göre benim odamda yatacakmış ama sonra o vazgeçince bişey demedim o'da salonda mı ney yatmak istedi. Bende abimin odasında uyu dedim ama bilmiyorum umarım abimin odasında uyur. Sırtı tutulmamasını istiyorsa uyumalı.

Evet salonda yoktu. Abimin odasına tıklayıp girdim.
Evet uyuyordu.

Ama bir prens gibi uyuyordu

"İyi geceler, Kaya. "

Arkamı dönecekken Kaya'nın gözleri açıldı.

"İyi geceler. "

Deyince gülümseyerek odadan çıktım. Kalbim yine hızlanmış ve hız ritmim aşırı derecede hızlıydı.

Odama gidip kapımı kapatıp yatağıma girdim. Ve bu gün yeni tanıştığım biri ile başıma gelenleri aklımdan geçirince rüyada gibi hissettim bir an.

5-10 dakika sonra uyku bana doğru gelmiş ve beni bekliyordu. Bende gözlerime hakim olamayıp gözlerimi uykunun kollarına bıraktım...

Wohoooo evet yarın Duru da gelecek bakalım Duru kimmm???

ABİMİN ARKADAŞI // TEXTİNG İÇERİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin