Sabah çok güzel bir şekilde uyandım. Çünkü abim yoktu.
Yatağımda gerindikten sonra yorganı üzerimden kaldırdım.Ayağı kalkıp banyoya gidip duş aldım.
15 dakika sonra banyodan çıkıp saçımı kuruttum.
Ardından at kuyruğu yapıp dolaba ilerledim.Kapım tıklandı.
"Ela, kahvaltı hazır. ""Geliyorum, Kaya. "
Diye seslenince biraz bekledim. Gitmişti çünkü mutfaktan tabak sesleri falan geliyordu.
Ben hemen bir kıyafet seçip yatağımın üzerine bıraktım.
Hem rahat olmak için hemde sıcak olduğu için bir siyah askılı crop altına da siyah eşofman giyip kombinimi tamamladım.Sanırım abim ya bu gece ya yarın gelecek. Ben hemen mutfağa indim ve masaya oturup Kaya'yı izledim.
Benim geldiğini hissetmiş gibi bana dönmeden "Günaydın." dedi. "Günaydın. Yardıma ihtiyacın var mı? "
"Yok zaten bitti. "
Masaya oturdu ama ifadesiz bakışlarla. "Elin nasıl? "
"Fena değil. "
Ağzına bir ekmek parçası aldı.
Elime bir parçada ben aldım ve çilek reçeli sürdüm. Kaya orda kendi halinde kahvaltı ediyordu. Elimdeki ekmekle birlikte elimi Kaya'ya uzattım."Kaya, yemeyecek misin? "
"Ela ben yemesem? "
"Olmaz hadi bir parçaa. "
"Ela vallahi yiyemem. "
"Lütfen, Kaya? "
"Olmaz."
"Benim için biraz. "
"Ama Ela. "
"Kaya birazcık sonra seni vallaha zorlamıcam. "
"Çok az. "
"Yarısını ye sadece. "
"Tamam."
Dedi ve elimdeki ekmeye uzanıp yarısını yedi. Ben de kendi halimde yemek yemeye devam ettim. Kaya da bu durumdan hiç hoşlanmamış gibi suratını büzmüştü. Ben de kahvaltı etmeye devam ettim. Odamdan Telefonumun sesi gelince ayağa kalktım ve telefonumu almak için odaya gittim. Arayan kişi Duru'ydu.
Açtım.
"Alo efendim Duru? "." Size geliyomm. "
"Yine bize dakikalarca uzak olan bir kafeye mi gelmem lazım? "
"Evet. Zaten kafenin önünde biraz otururuz. Belki işim çıkmazsa size geçeriz. Olur mu? "
"Olur. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMİN ARKADAŞI // TEXTİNG İÇERİR
Randomabimin arkadaşı Karakterler; Ege sönmez. Ela'nın abisi. 23 yaşında. Sevgilisi var. Ela ile bazen iyi bazen de kötü anlaşırlar. Ela Sönmez. Ege'nin kardeşi. 18 yaşında. Sevgilisi vardı ama sevgilisi aldattı. Çok merhametli bir kızdır. Sevdiğini bell...