Çok üzülüyorum arkadaşlar... Okuyup yorum veya oy vermiyorsunuz 😞😞bende gece gece atmaya çalışıyorum. Lütfen emek var bu işte.
•••
Şuan Kaya ile kahvaltı etmiştik. Ben Kaya'yı izliyordum. Kaya ise balkonda yani karşımda oturmuş sigara içerken o adama söyleniyordu. Hemde bana da.
"Ela, hani Duru'ydu?! "
"Ya Kaya korktum sana söylemekten. "
"Haa öyle mi?! "
"Adama bişey yapma tamam mı? Lütfen? "
"Yok biraz DÖVERİM ardından ÖLDÜRÜM bitti. "
Döverim ve öldürürüm kelimesini bastıra bastıra söylemişti. Sert ve bağırarak kısaca.
Ben öylece oturup Kaya'yı sakinleştirmeye çalışıyordum. Birden kapı çaldı. Kaya ayağa kalkıp kapıya yürüdü. Ben abin sanmıştım süpriz yapar sanmıştım ama bu başka biriydi.
Kaya "Buyrun? " burnundan soluyordu.
O adam "Kaya Bey, noldu hatırlamadın mı beni? "
"Ulan orospu! Gel lan yalatcam yarramı! Nıe hatırlatmıyon lan! "
Dedi ve ilk yumruğu vurdu. Bende arkada ağlıyordum. Sonra adam hala sırıtıp devam etti.
"Haha yalatsana! "
Bir yumruk o sapıktan.
"Açıyım mı?! "
Bir yumruk Kaya'dan.
"Aç lan! "
Dedi ve vurdu.
Artık ne kadar "Kaya dur! " desemde Kaya beni dinlemeden adamı kapı eşiğinde yumrukluyordu.
Hemde üstünde. Kaya vurup sövüyordu.
"SENİ ANANIN MALUM YERLERİNE GERİ SOKARIM. PİÇ ÇOCUK. HA KİMSİN DE SEN ELA YA YAZIYOSUN HA KİMSİN?!!! SENİ VEYA BİR KAÇ ARKADAŞINI BURDA GÖRÜRSEM İNİME İMANIMA SİKERİM!! ""KAYA, dur! "
"Bekle Allah'tan kız var, yoksa seni şimdi odaya götürüp öyle sikerdim de gay değilim!! "
"Hehe ahh o zaman olursun bebeğim! "
"Mesela ben de gay olmak isterdim ama kızlardakinden yok. "Kaya " Sen ne pis amcıksın ha! Olum yarrakta bile kafa var sende yok!AYNI ŞEYİ SENİN ANANA BACINA YAPSALAR ADAMI MÜLAYİMLİĞE KADAR GÖTÜRÜR!!"
Adam iyice Kaya'nın sinirlerini bozmak için doğmuştu.
"Haha bunu TUVALET TERLİĞİ mi söylüyo!!! "Diye bağırdı.
Ardından Kaya yine çaktı.
"ESENLERDEKİ RÖNTGENCİ SAPIK!!! ""HAHAY ÇOK KOMİK YA!! "
"Sana OKSİJEN ÜRETEN AĞACIN YAPRAĞINI SİKEYİM!!! "
Dedi ve yumruk attığında adam bayıldı. Kaya adama bakıp bana döndü. Sonra adamı bir kaç kez yerde yumrukladıktan sonra üstünden kalktı. Bir köşede oturmuş ağlıyordum.
Gözlerim artık ağlamaktan yok gibi hissediyordum.Eğilip devam etti.
"Ela iyi misin güzelim? ""Kaya korkuyorum. " dedim korkmuş ses tonum ile.
İki elini yanağıma koyup kafamı kaldırdı. Göz yaşlarımı baş parmaklarıyla silip devam etti.
"Korkma ben her zaman senin yanındayım. "
Dediğinle bir şey diyemedim. Dilimi yutmuş gibiydim...
Kaya adamı kan tuttuğu için bırakmıştı. Çünkü adamın iki kaşı, burunu, dudağından kan akıyordu.
Beni oturduğum yerden kaldırmak için kucağına alıp odama getirdi. Sonra
"Gelicem" dedi ve odadan çıktı.Ben hala ağlıyordum. Adam öldüyse? Bu iş Kaya'nın üzerine kalırsa?
Kaya hayatımdan kaçacak mı?
Hepsi kafamda dört dönüyordu.
Odaya 25 dakika sonra Kaya girdi. Elleri hala kanlıydı. Özlellikle üst kemik kısmı.
Ellerine bakmıyor bana bakıyordu.
Yatağın köşesine benim yanıma oturdu.
"Özür dilerim Ela? "
"... "
"Bunu senin gözünün önünde yapmamalıydım... Senden çok özü-"
Demeden sarıldım. Beni herşeyden korumak istiyordu.
"Teşekkür ederim, her şey için. "
"Bişey değil güzelim zaten şimdi polis arkaşlarım gelip pis herifi alıcak ve bana raporunu çıkarıcaklar. "
"T-tamam."
Saçımı okşayarak.
"Korkma, yanındayım. " dedi."... " gülümsedim.
***
Evet gençler bu bölüm buraya kadardı... 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİMİN ARKADAŞI // TEXTİNG İÇERİR
Randomabimin arkadaşı Karakterler; Ege sönmez. Ela'nın abisi. 23 yaşında. Sevgilisi var. Ela ile bazen iyi bazen de kötü anlaşırlar. Ela Sönmez. Ege'nin kardeşi. 18 yaşında. Sevgilisi vardı ama sevgilisi aldattı. Çok merhametli bir kızdır. Sevdiğini bell...