𝘋𝘪𝘭𝘶𝘤 𝘙𝘢𝘨𝘯𝘷𝘪𝘯𝘥𝘳.

285 21 113
                                    

𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆/𝐒: 𝘚𝘮𝘶𝘵, 𝘈𝘨𝘦 𝘨𝘢𝘱

𝑵𝑶𝑻: 𝘉𝘜 𝘠𝘈𝘡𝘐 𝘛𝘈𝘔𝘈𝘔𝘌𝘕 𝘉𝘈𝘕𝘈 𝘈𝘐𝘛𝘛𝘐𝘙, 𝘠𝘈𝘡𝘐 𝘏𝘐𝘊𝘉𝘐𝘙 𝘠𝘌𝘙𝘋𝘌𝘕 𝘒𝘖𝘗𝘠𝘈𝘓𝘈𝘕𝘔𝘈𝘔𝘐𝘚 𝘝𝘌𝘠𝘈 𝘌𝘚𝘐𝘕𝘓𝘌𝘕𝘔𝘌𝘔𝘐𝘚𝘛𝘐𝘙. 𝘌𝘎𝘌𝘙 𝘒𝘜𝘓𝘓𝘈𝘕𝘔𝘈𝘒 𝘐𝘚𝘛𝘌𝘙𝘚𝘌𝘕𝘐𝘡 𝘐𝘡𝘐𝘕 𝘈𝘓𝘔𝘈𝘕𝘐𝘡𝘐 𝘙𝘐𝘊𝘈 𝘌𝘛𝘔𝘌𝘒 𝘋𝘜𝘙𝘜𝘔𝘜𝘕𝘋𝘈𝘠𝘐𝘔.

𝘐𝘺𝘪 𝘰𝘬𝘶𝘮𝘢𝘭𝘢𝘳 <𝟥

☆☆☆

Dük Ragnvindr ay ışığı ve mum ışığı eşliğinde evrakları incelerken yumuşak bir iç çekti. Tabii evrakları incelemesi dışarıdan gözükendi. Fakat kabuğunu kırıp içeri girmeyi başardığınızda istihbarat için göreve gönderdiği asistanından başka bir şey düşünemediğşni anlayabilirdiniz.

Bunu yaptığı için pişmandı, sonuçta ona kendi canından bile fazla değer veriyordu ama sırf asistanı yalvardı diye kendisi gitmek yerine asistanını Snezhnaya'nın soğuk topraklarına göndermişti.

Tekrar bir iç çektiğinde tüy kalemi ne kadar sıktığını ve kağıda mavi mürekkebin bulaştığını gördüğünde kaşlarını çattı.

Asistanıyla kendini bildi bileli yakındı. Babası rahmetli Dük Ragnvindr'ın asistanıydı, bu küçük kızda kahramanı olan babasının izinden gitmeye kararlıydı.

Bu sayede kızı uzun yıllar gözlemlemeye başarmıştı. O küçük kızın nasıl güzel, genç bir kıza dönüştüğünü ama hep aynı masumluğu ve güzelliğiyle kaldığını gördü.

Ama onun asistanı olmasından neredeyse nefret ediyordu; çünkü kızın onunla kendi arasına asistanı olduğu için mesafe koyduğunu biliyordu.

30'lu yaşlarının başında bile değildi, Mondstat'ın gözde bekarlarındandı ve en saygın soyluydu, şarap sektöründe ki yerini korumak, hatta daha da ileri düzeye taşımak için kendisiyle eş değer unvana sahip birisiyle evlenmesi gerekiyordu ama bunlar artık onun için boş kuruntudan başka bir şey değildi.

O kızı istiyordu; bir tek ona sahip olmayı, onun kalbinde olmayı ve ona dokunabilen tek kişi olmak istiyordu. Yaş farkını, aralarında ki statü farkını ve diğer her şeyi siktir etmişti...

"Ekselansları?" Duyduğu tek kelime düşüncelerinden kurtulmasına, hatta yerinde irkilmesine neden olmuştu. Başını kaldırdığında asistanıyla göz göze geldi.

"Y/N.." Yalnızca adını söylemeyi başarabildi. Asistanı her zaman kıvrımlarını öne çıkaracak kıyafetler giyiyordu ama şuan... Archonlar aşkına, sakin olmalısın.. Diye düşünmeden edemedi Dük Ragnvindr.

"Sanırım yine Mondstat hakkında düşüncelere daldınız, Ekselansları," dedi asistanı önünde ki mürekkeple ıslanmış kağıtları almak için öne eğildiğinde, bu sırada Dük onu izlemekle meşguldü. "Sizin için bu evrakların kopyalarını yazacağım."

Kızın yumuşak sesi kulaklarını doldururken pantolonunda bir gerginlik hissetti. Dük neredeyse gergin bir şekilde boğazını temizledi, duygularına hakim olmaya çalışıyordu.

"Y/N, evine dön. Raporu bana daha sonra iletirsin. Gidip dinlen." Sesi düşüncelerine ihanet eder gibi titremişti, asistanının şimdiye kadar bir şeylerin yolunda gitmediğini farkettiğine emindi. Asistanı başıyla selam verip sessizce ayrıldığında onun bu itaatkarlığına şükrediyordu.

Bu itaatkarlığının yatakta da varlığını sürdürüp sürdürmeyeceğini merak ederken gözleri tavana kaydı ve eli zonklayan ereksiyonuna kayarken kirli düşüncelerinden sıyrılmayı başardı. Yumruğunu masaya vurup öfkeli nefesinin altından "Siktir!" Dedi.

𝑺𝑬𝑹𝑬𝑵𝑰𝑻𝒀. [𝘎𝘦𝘯𝘴𝘩𝘪𝘯 𝘐𝘮𝘱𝘢𝘤𝘵 𝘖𝘯𝘦𝘴𝘩𝘰𝘵𝘴]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin