𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆/𝐒: 𝘚𝘮𝘶𝘵, 𝘈𝘨𝘦 𝘨𝘢𝘱, 𝘝𝘪𝘰𝘭𝘦𝘯𝘤𝘦, 𝘞𝘰𝘳𝘴𝘩𝘪𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨
𝑵𝑶𝑻: 𝘉𝘜 𝘠𝘈𝘡𝘐 𝘛𝘈𝘔𝘈𝘔𝘌𝘕 𝘉𝘈𝘕𝘈 𝘈𝘐𝘛𝘛𝘐𝘙, 𝘠𝘈𝘡𝘐 𝘏𝘐𝘊𝘉𝘐𝘙 𝘠𝘌𝘙𝘋𝘌𝘕 𝘒𝘖𝘗𝘠𝘈𝘓𝘈𝘕𝘔𝘈𝘔𝘐𝘚 𝘝𝘌𝘠𝘈 𝘌𝘚𝘐𝘕𝘓𝘌𝘕𝘔𝘌𝘔𝘐𝘚𝘛𝘐𝘙. 𝘌𝘎𝘌𝘙 𝘒𝘜𝘓𝘓𝘈𝘕𝘔𝘈𝘒 𝘐𝘚𝘛𝘌𝘙𝘚𝘌𝘕𝘐𝘡 𝘐𝘡𝘐𝘕 𝘈𝘓𝘔𝘈𝘕𝘐𝘡𝘐 𝘙𝘐𝘊𝘈 𝘌𝘛𝘔𝘌𝘒 𝘋𝘜𝘙𝘜𝘔𝘜𝘕𝘋𝘈𝘠𝘐𝘔.
𝘐𝘺𝘪 𝘰𝘬𝘶𝘮𝘢𝘭𝘢𝘳 <𝟥
☆☆☆
"Kurt ve kuzu mutlu yaşadı mı?"
Kehribar gözlü adam başıyla onayladı. "Evet, herkesin düşündüğünün aksine onlar gündüz ve geceden daha uyumluydular."
Küçük kızın gözleri merakla parladı. "Sence böyle bir aşka sahip olabilecek miyim?"
Bu masum soru adamın boğazından derin bir kıkırdama çaldı. "Bunu düşünmek için çok vaktin var, ufaklık. Ama umarım dünyada en sevilen kişi olursun çünkü buna değersin."
Küçük kızın yanakları al al oldu ve gülümsedi. "Teşekkürler, beyefendi. Çok naziksiniz."
Adam onaylar gibi mırıldandı ve kızın başını okşadı.
"Yarın akşamda gelecek misiniz, beyefendi?"
Bu soru adamı bir süre düşündürdü. "Bilmiyorum ufaklık, sonuçta yarının karşına neler çıkaracağını bilemezsin."
Kız bu sözler üzerine düşünürken dalgın dalgın onu tekrar etti, bu hareketi adamın kalbini şefkatle doldurmaya yetmişti.
Adam vaktin çoktan gece yarısı olduğunu ancak başını çevirip lacivert gökyüzünü süsleyen ay ve yıldızlarla karşılaştığında farketti. "Ufaklık, vakit çoktan geçmiş. Artık uyumalısın."
"Yanımda kalacak mısınız beyefendi?" Kız iri iri gözleri umutla dolu bir şekilde ona baktı.
"Maalesef ufaklık. Ama seni koruyacağım, söz veriyorum."
"Kurdun kuzuyu koruduğu gibi mi?"
Adam başını sallayarak onayladı. "Kurdun kuzuyu koruduğu gibi."
☆☆☆
Yıllar birbirini kovalarken bu küçük kızda büyüdü, çocukluğuna veda etti ve güzelliği dilden dile dolaştı.
Fakat güzelliği kızın laneti oldu. Acımasız savaş devam ederken ve bereketli topraklar kanla bulandığında halk kendini biçare halde bulduklarında bu narin güzelliği kullanmaya karar verdiler.
Haberi aldığında sessizce göz yaşı döken kıza kadınlar acıdı ve onu 'yalanlar'la teselli etmeye çalıştırlar.
"Tanrı Morax oldukça güçlüymüş, vücudu kesinlikle bunun kanıtı olmalıdır."
"Canın acıyacak olsa bile zevk alacaksın."
Genç kız dudaklarını sıkıca birbirine kapatıp onları yalanlamak yerine suskunluğa gömüldü. Ailesi hüzünden kahroldu, köylülere yalvardılar lakin kimse onların tarafında değildi.
Değerli kızlarının nasıl tükendiğini gören aile çare bulmaya çalışsa da kızları onları durdurdu; "Fedakarlık yapmam gerekiyorsa, yapacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑺𝑬𝑹𝑬𝑵𝑰𝑻𝒀. [𝘎𝘦𝘯𝘴𝘩𝘪𝘯 𝘐𝘮𝘱𝘢𝘤𝘵 𝘖𝘯𝘦𝘴𝘩𝘰𝘵𝘴]
Teen Fiction𝘎𝘦𝘯𝘴𝘩𝘪𝘯 𝘐𝘮𝘱𝘢𝘤𝘵 𝘊𝘩𝘢𝘳𝘢𝘤𝘵𝘦𝘳𝘴 𝘹 𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 𝘛𝘶𝘳𝘬𝘤𝘦 ⚠️ 𝘜𝘠𝘈𝘙𝘐: 𝘚𝘮𝘶𝘵, 𝘴𝘪𝘥𝘥𝘦𝘵, 𝘣𝘥𝘴𝘮(?), 𝘢𝘴𝘢𝘨𝘪𝘭𝘢𝘮𝘢 𝘷𝘴. 𝘪𝘤𝘦𝘳𝘪𝘳 𝟣𝟦𝟢𝟦𝟤𝟢𝟤𝟦