[1]

31 2 2
                                    

Jeon Jungkook

Ben Jeon Jungkook,25 yaşında ortaokul terk bir katilim sadece.Bu kadar,ben bu'yum.Bazılarının gözünde bir zalimim,ama hayır.Ben sadece insanların,yani empati yapamayan insanların yapmasını kolaylaştırıyorum.Gerçek ismimi bilen kimse yok,ortağım Agust D yani Yoongi dışında.İnsanlar beni "Nochu" olarak tanır.

15 yaşından beri.

Çok küçüktüm, diğer çocuklardan tek eksiği sevgi olan bir çocuk.İnsanlar benden korkardı,vücudumda bulunan izlerden korkardı.Benim maruz kaldığım şiddetin izlerinden korkar,bana yaklaşmazlardı.Hep asosyal büyüyen bir çocuk oldum.

Ailem,ailem berbattı.Ailesi bazılarının evi,bazılarının kaybolduğu sokaklardı.Onlar evlerini arardı,ama yoktu.Onlar o sokakta kaybolmuştu.

Herkes bazıları gibi şanslı olmazdı,ben gibi.Ben bu hayatta kaybedenlerin tarafındaydım.

Annem ve babam,o kadar iğrenç ve lüzumsuz kişilerdi ki... Paralarını alkole yatırmaktan benim okul masraflarımı karşılamazdı.Çocukları yok gibi davranırlardı,genelde onları gece yarısı görürdüm.Bazen daha da geç.Annem ve babam bir alkolikti,annem uyuşturucu bağımlısıydı.İyi ortamlarda yetişmiyordum ben.

Tabii bunlar iyi bir kafa yapmazdı onlarda,jiletle kollarımı keserlerdi,sabaha kadar elimi kolumu sıkıca bağlayarak bırakırlardı,soğuk odaya kapatılırdım,kemerle dövülürdüm.Bir çok işkenceye maruz kaldım hep.Ben ağlarken onlar gülüyordu,çığlıklarım odayı doldururken onlar kahkaha atıyordu.

Bir gece,alkolden sızmışlardı.Mutfak bıçağı aldım elime,gittim yanlarına.Uyuyan bedenlerine baktım,kıymalı mıydım onlara..?

"Onlar sana kıydı Jungkook."

Dedim kendi kendime,sesli çığlıklarıma sağır'ı oynamadı mı onlar?

Onların boyunlarını kestim,ellerimde annem ve babamın kanı vardı.Kendimi kurtardım,işkenceden.Ama sadece ben mi vardım yardıma muhtaç? hayır.
Ben kendime yardım ettim,ama bazıları bunu yapamaz.

Ve ben,birilerine acımayanlara acımamak adına yemin ettim.Öyle de yapacaktım.

Oğlunu döven bir babayı oğlunun önünde bıçakladım,tacizcileri,tecavüzcüleri zalimce katlettim.Öldürmek benim için kolaydı,bu eylemlerde bulunmak onlar için kolaysa bu da benim için kolaydı.

Yakınlarda birini gördüm,amcası olduğunu söylediği kişi ona tecavüz etmeye çalışıyordu.Hem de bunu yapmak onun için kolay gibiydi,öldürmesi de benim için kolay oldu.

Başlarda korkmuş gibiydi,ancak bana teşekkür etmek amaçlı yardım etmek istediğini söyledi.

Neden olmasın?neden biri daha insanlara hak ettiğini vermesin..?

Onun lakabı Agust D,yani Yoongi.Bana katılalı çok olmadı,ama benim gibi ruhunda var acımamak.Ben ile öğrendi bunu..

Bizim yöntemlerimiz farklıydı,ben yaşamasına izin vermezdim.Sadece Dünya'mızı temizlemek isterdim, birilerinin daha acı çekmemesi için.Hemen yok olmalarını.

O ise acı çekmelerini isterdi,onlara her türlü işkenceyi yapardı.Her türlü acıyı tattırır,zevk almayı bıraktığında ise öldürmeme izin verirdi.Bazen sadistliğinden şüpheleniyordum açıkcası.

Acıdan zevk almak..insanların acı çekmesinden zevk almak benlik miydi?evet.Ancak yalnızca bazı insanların acı çekmesi bana zevk verirdi.Umarım o da öyledir.

"Yoon,etrafa bakmam gerekiyor.Bilirsin ya,ben çıkıyorum dikkat et."

"Asıl sen dikkat et kardeşim."

The Wound You Open|Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin