biraz geç attık ama olsun umarım seversinizz
İyi okumalar🌚"Gerçekten seni öldüreceğimi mi düşünüyorsun?"
Taehyung'un söylediği cümleler ile,gözlerimi tekrardan açtım.
"Ben,asla birinin canına kıymam."
"Çok iyi kalp kırıyorsun ama."
Yoongi'nin sesini duyduğumda o yöne baktım. Bu durumda bile laf sokmaya çalışıyordu.
"Sizin kalpleriniz kırılmayı hak ediyor,bir katilin yanındasınız!"
"Hiç bir şey bilmeden konuşuyorsun,sıkıldım bundan."
Dedim,ardından silahımı indirdim. Şu an sadece Yoongi'yi Jungkook'a götürmek istiyordum. Yoongi,Jungkook için çok önemliydi. Onu burada bırakamazdım.
"Taehyung,kimsenin ölmeyi hak etmediğini sen iddia ediyorsun. Ama Jungkook'un ölmesini en çok isteyen sensin."
"O olmasa annem yaşıyor olurdu."
"Belki,baban da onun annesini öldürdü? O zaman Jungkook'a hak verecek miydin?"
Öylece yüzüme bakmaya devam etti. Bunu empati yapması için söylemiştim,böyle bir durum yoktu. Söylediklerim de haklıydım. Neyse, şu an Yoongi'yi kurtarmaya odaklanmalıydım.
Taehyung'un karnına bir tane tekme attım. O düşünce,silahı da düştü. Hemen silahını aldım. Ayağa kalktı,yüzüme bir yumruk geçirdi. Devam ettim,ona kafa attım. O yerdeyken,Yoongi'yi çözdüm.
"Sen kaç,halledip geleceğim!"
Yoongi vâr gücüyle koşmaya başladı. Benim de Taehyung'u halletmem lazımdı.
Yüzüne silahımı doğrulttum.
"Elinde silah yok,ama bende var. Her an sana sıkabilirim. Sakın peşimizden gelme,pişman olursun."
Taehyung yavaş adımlarla geri geri gitti. Zaten başka seçeneği de yoktu.
Ardından,ben de koşarak dışarı çıktım. Yoongi arabama binmişti. Koşarak,arabaya doğru ilerledim. Tüm gücümle gaza bastım..
Taehyung muhtemelen yakında buraya ekip gönderirdi,bu yüzden olabildiğince hızlı olmalıydık. Ben sürerken,Yoongi cam'dan arkamızı kontrol ediyordu. Dikiz aynamda gördüğüm bir görüntü ile Yoongi'ye döndüm.
"Yoongi,arkayı kontrol et.Yanlış görmüş olabilirim."
Yoongi,bunu duyduğunda arkaya baktı.
"Hoseok,daha hızlı.Geliyorlar."
Duyduğum bu cümle ile,çok daha hızlı sürmeye başladım.
"Hoseok."
"Ne?"
"Sıçtık."
Etrafa baktığımda,iki tarafımızında çevrelendiğini,öndende araç geldiğini gördüm.
"Evet,muhtemelen haklısın."
Ben umudu kesmişcesine sürüyordum ki,önden gelen polis aracı önümüze doğru kırdı. Biz gidemezken,diğer araçlar da bizi çevrelemeye devam ediyordu. Ayağımı yavaşça gaz'dan çektim ve ellerimi direksiyon'a iyice kenetlemiştim.
"Lütfen aracı terk edin ve ellerinizi başınızın üzerine koyun."
Talimatı gelmişti polis aracından.
"Sizin indirmenizi tercih ederdim."
"Yoongi,ne yapıyorsun?"
"Hiç birşey,çünkü şu an da hiç bir şey yapamayız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Wound You Open|Taekook √
Acak"Babama hiç mi acımadın?" "O sana acıdı mı,Kim?" 𝙔𝙢&𝙏𝙠