FELAH

159 19 1
                                    

YaprakEpli 'nın kitabı olan FELAH kitabıyla ilk sohbetimize başlayalım inşAllah

Eğik olanlar benim sorduğum kalın olanlar yazarımızın cevapları

"Selamünaleyküm"

"Ve aleyküm selam ve rahmetullahi ve bereketuhu 🌹"

"Nasılsınız"

"Elhamdülillah iyiyim çiçeğim. Sen?"

"Bende iyiyim elhamdülillah. Hangi kitabınızla sohbetimize katılmak istersiniz?"

"Sen hangisini istersen canım. Benim için fark etmez 🤗"

"O zaman Fellah olabilir kitaplarınızdan onu okumuştum ve çok beğenmiştim"

"Olur gülüm 🌹"

"O zaman başlıyalım ilk olarak bize kitabınızın konusundan kısaca bahsedebilir misiniz?"

"Kitabım bir genç kızın hayatının etrafından dönmektedir aslında. Geçmişte yaşadığı bazı zorluklara karşın okulunu bitirip Kayseri'ye atanan ve sandığının aksine hayatının aşkını orada bulan, bunun yanında yaşantısı ile örnek olan güçlü, muhafazakar bir kızın etrafında dönmektedir konumuz :)"

"Gerçektende öyle kitabınıza başladığımda idol dediğim insanlardan biriydi ve çok etkilenmiştim"

"Aslında idol bize batı dünyasından gelen bir kavram ve dinimizde yeri yoktur. Zira idol put anlamını taşır bir yerde ve biliyorsun ki her put, şirke girer kuzum. Müslüman kardeşin olarak uyarmak istedim 🤗"

"Allah razı olsun bundan sonra daha dikkatli olmaya çalışırım teşekkür ederim 😍"

"Amin, ecmain olsun. Rica ederim 🌹"

"O zaman diğer soruma geçiyorum"

"Tabi"

"Kitabınızı yazmaya nasıl başladınız"

"Biraz daha soruyu açabilir misin kuzum 🙃"

"Yani şöyle bir anda mı aklınıza geldi yoksa planlımıydı?"

"İkisi de diyebilirim aslında. Bir kurguyu yazmadan önce mutlaka etkilendiğim bir şey olur. Film, şarkı, kitap, doğa, gerçek olaylar vesaire. Bir anda ilham gelir ve kendimi kitabın taslağını hazırlarken bulurum. Geriye de sadece yazmak kalır :)"

"Doğru söze ne denir o zaman diğer soru kitabın ismini koyarken ne tarz bir şeyden ilham aldınız?"

"Ezandan. Ezan dinlemeye bayılırım. Orada geçen Felah kelimesi beni çok etkiler. Kurtuluş demek Felah. Kitabımızdaki Uraz karakteri de İclal'i kurtuluşu olarak görür. Ve bu yüzden de ona hep Felah'ım der."

"Çok etkileyici"

"Öyle :)"

"Peki kitabınızın konusuyla alakalı yeni çalışmalarınız olucak mı"

"Kitabın devamı niteliğinde mi çalışmalardan bahsediyorsun kuzum? Ya da benzer konu ile alakalı farklı bir çalışma mı?"

"Yok hayır yeni bir çalışmadan"

"Kitabımız zaten genç kurgu türünde bir kitap ve yazmaktan en çok zevk aldığım bir tür. Elbette yeni çalışmalar gelecektir. Fakat öncesinde yarım kalmışları tamamlamak üzerine hedeflerim mevcut. Ondan sonra yepyeni projeler gelecek Allah'ın izniyle 🤗"

"İnşAllah bende okumak isterim şahsen. Peki kitabınızda en sevdiğiniz karakter kim?"

"Direkt İclal diyebilirim. İsmini bile çok seviyorum. Her yönüyle çok güçlü bir karakter. Onca zorluğa rağmen ayakta, dimdik duran bir karakter"

"Çoğu genç kıza ilham olucak bir karakter gerçekten."

"Estağfurullah 🤗"

"Peki okuyucularınıza ve yeni yazarlarımıza ne gibi önerileriniz var. Sonuçta düzen iyice bozuldu kitaplarda aynı şekilde"

"Okuyuculara şöyle bir önerim olacak. Gerçekten sizi değiştirecek kitaplar okuyun. Tabi iyi anlamda değişimden bahsediyorum. Öyle kitaplar okuyun ki her biri bir fakülte niteliğinde olsun. Kitabı bitirdiğinizde ben bir okuldan mezun olmuş gibiyim deyin. O kitap her yönüyle öğretici olsun. Yeni yazarlara önerim ise okuyuculara bahsini ettiğim kitaplar vermesi yönünde olacaktır :)"

"Şuan bunu okuyacak her bir okuyucumuz adına teşekkür ediyorum Ve son olarak bize Wattpad kitapları olarak önereceğiniz kitaplar var mı"

"Önerdiğim kitapları profilimde, öne çıkanlar kısmında tavsiyeler adı altında bulabilirler aslında. Zira şimdi birini saysam öbürü eksik kalır"

"İlk sohbetimiz olduğu için aklıma sadece bu tür sorular geliyor okuyuculardan sorular gelirse tekrar minik bir sohbet yapabilir miyiz yani arada bir rahatsız edebilirim sizi"

"Tabi, hiç sorun değil ☺️"

"Son anda aklıma bir soru geldi kitabınızı yazarken size destek olan insanlar var mıydı"

"İnsan demeyelim de herkese bedel biri desteğini hiç esirgemedi. O da Cenabı Allah :)"

"Ne güzel dediniz"

Ve sohbetimiz burada son buluyor soracağınız sorular varmı?

Hayatımda gördüğüm en tatlı yazarlardan biri her şey için Allah razı olsun 😍YaprakEpli

prakEpli

İSLÂMÎ KİTAP YAZARLARIYLA SOHBETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin