Tevafuk

114 14 19
                                    

kalpyaram19 ın kitabıyla karşınızdayız

Eğik olanlar benim sorduklarım kalınlar ise yazarımızın cevapları

"Allahın izniyle güzel bir sohbet olur inşAllah"

"Aminnn❣️"

"O zaman ilk soruyu sorayım bize kısaca kitabınızın konusunu anlatabilir misiniz?"

"Kitabın konusu aşk duygusunu bilmeyen bir kızın İlahi aşka kavuşmak istemesi üzerine ilk önce beşeri aşkı tatması gerektiğini fark ettiği an karşısına Rabbine aşık bir gencin çıkması oluyor."

"Şahsen bir okuyucunuz olarak son bölümlerde o Yiğit beyefendisine çok gıcık olmaya başladım ne güzel ilk bölümlerde iyi biriydi son bölümlerde ise hep kızımızın kalbini kırdı"

"Doğrudur efendim ama
unutmayalım ki hiç bir şey
gördüğü gibi değildir 😊"

"Oda doğru inşAllah düzelir yoksa böyle devam ederse okuyucuların şiddetlerine uğruyabilir"

"Bunun farkındayım zaten sadece bölümleri aceleyle getirmek istemiyorum (:"

"Evet aslında böyle güzel ya ben şahsen kitabın ilerleyişini sevdim

İkinci sorumuza geçelim o zaman kitabı yazmaya nasıl başladınız yani bir anda ilham mı geldi gibi"

"Teşekkür ederim kitabın ilerleyişi önemli olduğu için sevmeniz beni gerçekten çok mutlu etti.

İkinci sorunuz gelicek olursak da

Bir anda ilham gelmedi sadece yaşadığım şeyler beni bu kitabı yazmaya itti ama hayatta beklenmeyen bir sürü şey yaşadığından sebep kitabın yönü de ister istemez değişti.😊"

"Yaşadıklarınızdan kaynaklı olması bence güzel olabilir çünkü kitap sanki sizin parçanızmış gibi olur ilhamdansa bu daha güzel"

"Aslında ikisi de diyebiliriz. Hayatımdan parçalar mevcut olduğu gibi ilham da geliyor😊"

"Oda doğru

"O zaman üçüncü soruya geçelim. Kitabın ismini koyarken bir yerden mi ilham aldınız yoksa bir anda mı böyle bir şey aklınıza geldi"

"Ben kitabımı yazmaya başlamadan 1ve ya 2 yıl önce Mehmet Yıldız'ın "Benden vazgeçme Ya Rab" isimli kitabını okumuştum. O kitapta bir çok sevdiğim bir söz görmüştüm " Ne aşk tesadüfleri sever ne de hayat. Tevafuk denen bir şey var ve eğer Rabbin onu senin karşına çıkardıysa bil ki bunun bir sebebi var" diye o zaman "Tevafuk" sözcüğünü çok sevmiştim.

Tesadüfler hiçbir güç dahildi olmayan ve her an olabilecek şeyler iken Tevafuklar Rabbinin bilgisi ve gücü dahilinde olup insanın karşısına çıkması insana güven ve huzur ediyor.

Allah-u Teâla Mülk suresi 3. ayette buyuruyor ki:"Gözünü çevir de bir bak, bir bozukluk görüyor musun?" .İnsan gözünü çevirip etrafına baktığında bu büyük kâinatın tesadüf değil de tevafuk eseri yaratıldığını bilir.

Özür dilerim çok konuştum"

"Böyle güzel bir konuşma için özür dilememelisiniz bence ve bu güzel bilgileri bize de bahsettiğiniz için Allah razı olsun"

İSLÂMÎ KİTAP YAZARLARIYLA SOHBETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin