Частина 6

145 38 37
                                    

Фу Ванчжи стояв перед вхідними дверима будинку, злегка притулившись до одвірка, мовчки спостерігаючи за згорбленою спиною Сє Чаньґаня, риданнями та тремтячими плечима, з біллю в серці, що сантиметр за сантиметром ширився всім тілом.

Наступні десять років вони проводили на подвір'ї, гріючись під теплим сонцем, притулившись одне до одного, і з часом витративши всі свої заощадження.

Двом старим посивілим монстрам нічого не лишалося, як узяти великий бамбуковий кошик, що накопичив за цей час бруд і пил у сараї, та піти збирати трави.

Глибоко вдихнувши свіже гірське повітря, Сє Чаньґань пригадав десятиліття, які вони проводили на цій горі, відчувши себе так, ніби це сталося ціле життя тому.

Міркуючи над цим, Сє Чаньґань простягнув руку і доторкнувся до плоті під низом живота Фу Ванчжи, яка з віком зробилася значно м'якшою. Він не втримався і торкнувся промежини чоловіка, дражнячись:

– Ти більше не зможеш цього робити, так?

Фу Ванчжи хотів заперечити, що може, але утримав слова, які ось-ось злетіли з вуст, та натомість ніжно погладив Сє Чаньґаня по голові.

Стара аптека, зачинена протягом десятиліть, знов відкрилася. Двоє літніх чоловіків завзято працювали всередині та ззовні; на диво, справи йшли анітрохи не гірше, аніж раніше.

Невдовзі після смерті старого Чжана до нього примкнула його дружина. Їхні давні друзі такого ж віку, що жили по сусідству, відходили з життя один за одним, а діти цих людей поступово старішали. Зрештою, навіть їхні онуки вже побралися й обзавелися власними дітьми.

В аптеці Фу Ванчжи спостерігав за усміхненим обличчям Сє Чаньґаня, яке змінилося до невпізнання, та навіть запідозрив, чи не збрехав йому дух коропа. Хіба він не казав, що життя смертного скоротиться, якщо проводити з ним занадто багато часу?

Сє Чаньґань також не міг нічого втямити. Невже він надто добре доглядав за тілом Фу Ванчжи?

Минали роки, і їм обом було вже близько 160 або 170 років, що вдвічі перевищувало тривалість життя смертного. Завершилися навіть похорони «дітей» по сусідству.

Сє Чаньґань знову замислився над тим, чому Фу Ванчжи був єдиним, хто прожив так довго; адже він міг навіть ходити, рахувати гроші та підніматися в гори, збираючи цілющі трави.

Двоє старих монстрівWhere stories live. Discover now