1.

88 8 0
                                    

Hoi lezers, ik ga proberen zo snel mogelijk te updaten.
••••••••••••••••••••••••••••••


De leraar vraagt aan de klas; 'Wie denkt dom te zijn, mag nu gaan staan.'
Jantje gaat staan. 'Dus Jantje, je vindt jezelf dom?' 'Nee meester, ik vind het zielig dat je alleen staat.'

-----------------------------------------------------

Vrouw vraagt aan een agent op een druk kruispunt; 'Agent, wat is de
snelste weg naar het ziekenhuis?' Agent; 'Gewoon blijven staan, mevrouw.'

----------------------------------------------------

Twee domme blondjes liepen over straat. Zegt de een tegen de ander "Mag ik ik het midden lopen?"


---------------------------------------------------

De juf vraagt aan de klas om een opstel te schrijven over paniek en dat morgen in te leveren. De volgen de dag is ze tijdens de les de opstellen aan het nakijken en komt ze bij het opstel van Jantje.
"1  2  3, 14  15  16,  20  21,  31."
Meer staat er niet. Ze is wel erg benieuwd wat Jantje hier op te zeggen heeft en roept hem er bij. Jantje zegt:
"Ik zal het u uitleggen. Ik heb 1, 2, 3  zussen.  Ze zijn 14, 15, 16 jaar oud, ze moeten op de 20ste of 21ste ongesteld worden het is nu al de 31e. Dus reken maar dat het bij ons thuis paniek is!!"

----------------------------------------------------

Wat waren de laatste woorden van Kapitein iglo?

"Help! Ik geloof dat ik in een vis-stick!"


-----------------------------------------------------

"Wilt u iets eten?' vraagt de stewardess aan een passagier. De man: "Graag. Waaruit kan ik kiezen?" Antwoordt de stewardess: "Uit ja of nee.

------------------------------------------------------

Een Belg tankt in Holland bij een self-service station. Hij gaat naar binnen om te betalen, gaat naar buiten en komt direkt daarna in paniek weer binnen. "Alez\", zegt hij, "nu heb ik mijne voiture gesloten en de sleutels erop laten steken". "Geen paniek", zegt de bediende, "dat gebeurt wel vaker. U krijgt van mij een schroevendraaier, een doekje en een ijzerdraadje mee. Met de schroevendraaier duwt u het raamrubber opzij, u doet het doekje ertussen om niets te beschadigen, en met het ijzerdraadje hengelt u het pinnetje van de deur open". De Belg is helemaal opgelucht en loopt weer naar buiten. Vijf minuten later komt een Hollander binnen. "Wat ik nu toch heb meegemaakt", zegt hij verbaasd tegen de bediende. "Nou, wat dan?" vraagt deze. "Staat er buiten een Belg met een ijzerdraadje z'n deur open te hengelen!" "En?" vraagt de bediende, "Dat maken wij hier regelmatig mee!". "Ja", zegt de Hollander, "maar toch niet dat de vrouw in de auto zit en roept: "Beetje naar links, beetje naar links!"

Moppen en raadselsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu