7.

37 0 0
                                    

Komen drie Belgen bij het politiebureau. Zeggen ze:
"Wij zijn onze Hollandse vriend kwijt."
Vraagt de agent:
"Hoe ziet hij eruit?"
Zeggen die Belgen:
"Hij heeft zwart haar."
Zegt de agent:
"Dat heeft iedereen hier."
Zegt één van de Belgen:
"Hij heeft drie lullen."
Zegt de agent:
"Daar hebben we wel wat aan, maar hoe weet je dat hij drie lullen heeft."
"Nou," zegt de Belg, "toen we vanmorgen in het hotel aankwamen zij de ober, hey, daar heb je die Hollander met die drie lullen."

------

Er zitten twee mannen tegenover elkaar in de trein. Zegt de een tegen de ander:
"Zal ik u eens een leuke Belgenmop vertellen?"
De andere man kijkt kwaad en gekwetst en zegt: "Meneer, ik ben een Belg!"
Zegt die andere vent weer: "Maakt niet uit, dan vertel ik hem wel wat langzamer!!!"

------

Een duivenhouder van de vereniging 'De snelle vlieger' won bijna altijd eerste prijzen. Iemand vroeg hem eens:
"Hoe komt het toch dat uw duiven altijd zo snel bij u terug komen?"
"Ik heb een heel eenvoudig trucje: ik kruis mijn duiven met een papegaai en als ze de koers kwijt zijn, dan vragen ze gewoon de weg terug!"

------

Een man is gek van tennissen en vraagt zich af of ze in de hemel ook tennis spelen. Hij gaat naar de pastoor en legt hem zijn vraag voor. De pastoor kijkt op van deze vraag,en kan de man zo 1-2-3 geen antwoord geven.
"Maar," zegt ie, "vanavond bel ik toch met de hemel en dan vraag ik het De Grote Baas zelf wel even. Kom morgen maar terug."
Dus de volgende dag komt de man weer bij de pastoor en de pastoor zegt:
"Ik heb goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is, is dat ze in de hemel wel tennis spelen. Het slechte nieuws is, is dat morgen al je 1ste wedstrijd is."

------

Wat doet een dom blondje als ze wil afslanken?
Ze neemt in plaats van de lift eens wat vaker de roltrap.

Moppen en raadselsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu