Er waren drie vrouwen ze gaan naar een bal.
Ze wisten niet wat ze aan moesten doen. De ene vrouw zegt:"kom we doen iets aan in de kleur van ons mannens haar"
de zelfde vrouw:"mijn man heeft geel haar dus ik draag iets geels"
de ander zegt:"mijn man heeft zwart haar dus ik draag iets zwart"
zegt de derde vrouw een beetje verlegen:"mijn man is kaaldus wat moet ik aan doen?"
Antwoord: NIKS!!!!----------------------------------------
Drie sportlui, een Arabier, een Duitser en een Fransman zitten op een cafeterrasje. Er komt een blonde schoonheid voorbij, met alles erop en eraan. 'Bij Allah,' zegt de Arabier. 'Bei Gott,' hijgt de Duitser. 'Bij mij, vanavond ?' glimlacht de Fransman, naar het knappe meisje knipogend.
---------------------------------------Er komt een blondje bij de dokter. Ze zegt: "Dokter.. als ik op mijn buik druk, doet het pijn. Als ik op mijn knie druk doet het pijn. Als ik op mijn been druk doet het pijn.. Overal waar ik druk doet het pijn.." "Ahh.." zegt de dokter.. "Uw vinger is gebroken..!"
----------------------------------------
Vader voert de vissen in het aquarium. Kleine Geertje staat te kijken. "Wat geeft u ze eigenlijk?" vraagt hij. "Watervlooien," antwoordt vader. "Dan bent u een dierenbeul", roept Geertje boos. "Vissen kunnen zich toch niet krabben!"
--------------------------------------
JE LEEST
Moppen en raadsels
HumorIk ga veel Moppen in dit boek proppen. Zoals: Belgen moppen, blondjes moppen, flauwe moppen. Maar ook veel raadsels. En misschien nog wel veel meer.