Triagle Love?!

76 9 0
                                    

'Bodohya kau Jin...Tengok sekarang dia dah kahwin .Maafkan aku Min Ah.Aku terpaksa khianati kau .Aku tak nak kau tersiksa aku tak nak semua tu Min...Biarlah aku jer yang tersika.' desis Jin.

****Flashback****

"Baik kau tinggalkan Min Ah ataupun aku akan buat sesuatu kat dia.Kau tahu apa yang aku mampu...Fikirkannya Jin tinggalkan dia atau aku bunuh dia"kata
Sandara.Ya,selepas Ailee pergi aku dengan Sandara.Tak sangka dia hanya nak duit aku.

______________________________________

"Sakitlah pandai!"kata Sehun."Tahu pun kau sakit kau peluk aku tadi tu ingat aku tak sakit hat?Hah?"kata ku semula .Pandai pandai peluk orang lepastu buat muka tak bersalah.Eeee....Geramnya.

"Aik kat mana ni?"soal Min Ah.Dia kini bediri di atas katil.Matanya memandang setia sudut bilik."Peliknya selalu bibik kejutkan.Lepastu katil and bilik aku colour ungu.Bukan kita duduk rumah aku ker?"mukanya yang dipaling tadi terus merenung muka aku yang teraamat handsome ni dengan renungan penuh tanda tanya.

Air liur ditelan.Aku melihat penampilan dirinya.Dengan baju labuh menampakkan sedikit bahunya dan seluar pendek atas lutut menonjolkan lagi kulit putih gebunya itu.Mukanya yang bermata bulat dan putih melepak tanpa mekap menonjolkan kecomelannya.Seksi jugak kau ni rupanya.Sedar akan diri diperhatikan Min Ah terud memeluk tubahnya."Aik!Tengok apa tu."Soalnya.

Sehun melemparkan senyuman sinisnya.Dia mendekati Min Ah sambil dirinya memanjat kearah katil.Dia makin lama makin kedepan.Dah macam biasa perempuan mesti undurkan.Badanya tersandar pada dinding.Muka didekatkan kepadanya."HAAHAHAHAHAHHAHAH.HUHUJUJHIJUHUUHIHIHIHIHIIHIHUHEHHAHAHAHHAJAJAJJAJAJJAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHAH"cuak giler kau kakakakakh.Kata kata itu diluahkan didalam hati.Badan Sehun sudah bergolek golek.Min Ah tersenyum sinis.Tiba tiba satu idea nakal muncul dari akla fikiranna.Dia menjatuhkan diri diatas badan Sehun.Dada Sehun diusap.Sengaja mahu membuat Sehun cuak.Memang.Ideanya menjadi.Mata Sehun membulat.Dia membatukan diri.Kemudian dia memeluk Sehun.Kakinya yang pytih bak warna putih juga panjang diletakkan diatas baadan Sehun."Hahahhahah.Kau kenakan aku yea aku kenakan kau balik.Hahahahahha.""AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH."kini giliran Min Ah pula bergolek golek.Mukanya merah padam akibat terlalu kuat ketawa.Sehun menahan marah.Dia mula menarih rambut Min Ah."Sakitlah bodoh!"Min ah membalasnya dengan menarik rambut Sehun semula.Bermula lah aksi tarik menarik rambut mereka.Pintu yang tidak bertutup kemas itu terbuka akibat tiupan angin.Bagai membuka laluan untuk mereka meneruskannya diluar.

Mereka berdua masih lagi tarik menarik rambut sesama sendiri.Mereka bergolek golek menuju keluar sedar tak sedar mereka menghampiri tangga.Akibat amarah yang tinggi baru sedar mereka sedang bergolek kearah tangga.Dah terlambat untuk menyelamatkan diri.Tangga yang direka berpusing pusing itu mula memeningkan kepala Min Ah.Memang tangga tu straight jer turun tak ada tempat berehat sebentar."AAAAAAAAAAAARGGGHHHHHHHHHHHH!"jerit mereka berdua seretak.Setelah bergolek kearah anak tangga yang terakhir.Sehun berada diatas Min Ah.Mereka saling bertatapan.Jantung masing masing berdegup kencang.Nasib hanya mereka jer yang ada didalam rumah ini kalau tidak.....Mampus.Dengan nafas yang masih tak teratur peluh membasahi muka.Sehun terus memeluk Min Ah..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 02, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Miracle (Jin fanfic)Where stories live. Discover now