İlk Gün

595 60 11
                                    

"5 Saat Sonra"

Sıçrayarak uyandım kabus görmüştüm kaç gündür görüyordum cidden bıkmıştım yanımda ise Emre uyuyordu. Hava az da olsa aydınlanmıştı. Hiç bir şey görünmüyordu bu yüzden saate bakamadım ama umurumda da değildi. Yataktan kalktım ayakkabılarımı aradım ama aklıma gelenler ile almanın saçma olduğunu düşündüm.

Topuklu ayakkabıydı canımı acıtırdı. Yavaş ve olabildiğince ses çıkarmamaya özen göstererek kapıya ilerledim. Susamıştım şu içmek için mutfağa gidecektim.

Kulbu tuttum kendime çektim açılmadı. "Off kilitledi kesin bu salak" diye söylendim. Cama doğru yine ses çıkarmamaya özen göstererek ilerledim. Perdeyi açtım "Hamam gibi olmuş bu oda ya" dedim söylenerek kulbu tuttum ve çevirdiğim gibi alarm sesi geldi. Odanın içinden geliyordu bu ses o yüzden çok güçlü bir sesti. Hızlıca kulaklarımı kapattım gözlerim de kapanmıştı ani ve güçlü seslerden hep korkmuşumdur az bir süre sonra alarmın sesi sustu ve ışıklar açıldı. Ellerimi kulaklarımdan çektim ve gözlerimi açtım.

Emre kalkmış kapının yanında durmuştu eli ışığı açan düğmedeydi, bana uykulu uykulu bakıyordu. Kahretsin bu adam niye bu kadar yakışıklıydı şimdi. Her neyse konumuz bu değil. "Bunu düşünmediğimi sandın değil mi?" Diye soru sordu o sırada onun gerçekten ruh hastası olduğunu düşünüyordum. Korumalar varken nasıl kaçacağımı düşünmüştü? "Sen ruh hastası mısın be adam! Su içeceğim kapıyı açacağım kapı kapalı oda çok sıcak camı açacağım alarm var!" diye bağırdım "İnanmamı mı bekliyorsun" "Sence yalan mı söylüyorum saat bilmem kaç ben burada susadım sıcaktan terledim dışarıda bir sürü koruma var zaten nasıl kaçayım? Atlasam bir yerlerimi kırarım mantıken" yalan söylemiyorum ve dediğim şeyler ile yaptığım hareketler gayet mantıklı. Bana hak vermiş olacak ki başını aşağı yukarı salladı. "İyi tamam gel mutfağa gidelim klimayı da açarım sonra uyuyalım tekrar saat daha 5" "İyi, olur" dedim cebinden anahtarı çıkardı, kapıyı açtı ve önden çıktı mutfağın nerede olduğunu bilmediğim için o önden ben arkadan gidiyorduk. Mutfağa geldik bana su verdi içtim sonunda her şeye dayanırım ama susuzluğa asla dayanamam.

Durduğum yerde esnedim fena uykum vardı. "Gel" dedi ve tekrar odaya çıktık bu sefer de yine kapıyı kilitledi. Anahtarı yanına mı alıyor bu adam? Az önce fark etmemiştim ama şimdi fark ettim. Masadan klimanın olduğunu tahmin ettiğim bir kumandayı aldı ve açtı. "İstediklerin oldu mu güzelim?" dedi hatunu olduk iyice bıktım gerçekten tanımadığım bir adamın bana güzelim demesinden rahatsız oluyorum. "Hıhı" dedim ve tam yatağa geçecektim ki konuştu "Bu arada şu dolapta kıyafetler var istediğini seç giy elbiseyle durma" dedi.

Neden odasında kadın kıyafetleri olan bir dolap vardı ki? Cevap vermeden işaret ettiği yere doğru gittim ve burası bir cennet gibiydi çeşit çeşit birbirinden güzel kıyafetler vardı. Çok mutlu olmuştum.

Kapıyı kapattım ve güzeller güzeli kıyafetlere baktım uykum açılmıştı bildiğin. Pijama tarzı kıyafetlerin olduğu bölüme gittim. Seçtim ve kanepenin üzerine attım. Elbisemi çıkarmaya çalıştım fakat elime bir türlü fermuar gelmiyordu hay ananı bacını içimden küfür ede ede giyinme odasından çıkıp asıl odaya geldim.

"Emre" dedim "Efendim" "Elbisemin fermuarını açamıyorum açar mısın?" Çok utanıyorum Allah'ım çok. "Tamam" dedi yanıma geldi arkamı döndüm fermuarı tamamen açtı ve tekrar yatağa yattı. Elbisemi tutarak giyinme odasına girip kapıyı kapattım.

Kalın olmayan bi eşofman, altıma üstüme de çok uzun olmayan ince bir tişört giymiştim. Hava çok sıcak ama şort ve crop da giymem bence idare eder diye içimden konuşarak odaya geldim. Yatağa yattım ve yarım kalan güzeller güzeli uykuma devam ettim...

 𝐃𝐞𝐥𝐢 𝐂𝐨𝐜𝐮𝐤(DÜZENLENDİ-UZUN BİR ARADAN SONRA DEVAM EDİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin