Bölüm 10

1 0 0
                                    


JB ve Lisa, müzik kulübünde geçirdikleri zamanın yanı sıra, okulun diğer etkinliklerinde de birlikte vakit geçiriyordu. Birlikte kafeteryada oturup sohbet ediyor, ara sıra ödevlerinde birbirlerine yardım ediyorlardı.

Lisa: (gülerek) JB, seninle vakit geçirmek gerçekten harika. Birlikte kahve içmek veya ödevlerimizi yapmak bana çok iyi geliyor.

JB: (yumuşak bir şekilde) Evet, Lisa, ben de seninle zaman geçirmekten çok mutluyum. Senin enerjin ve gülümsemen beni her zaman rahatlatıyor.

Okulun yıllık dans partisi yaklaşıyordu ve Lisa'nın başka bir erkek arkadaşla gittiğini öğrenen JB, içinde bir kıskançlık hissi uyandı. Bu durum, JB'nin duygularının karmaşıklaşmasına sebep oldu.

JB: (endişeli bir şekilde) Lisa, dans partisine başka biriyle gideceğini duydum. Bu beni biraz kıskandırdı, çünkü seni gerçekten önemsiyorum.

Lisa: (şaşkın bir şekilde) JB, bu sadece arkadaşça bir davettir. Seni kıskandırmak istemezdim. Seninle olan dostluğumuz benim için çok değerli.

JB, kıskançlık hissiyle mücadele ederken, kendi duygularının farkına varmaya başladı. İçsel çatışmalar yaşayan JB, Lisa'ya olan duygularını anlamlandırmaya çalışıyordu.

JB: (kendi kendine) Neden bu kadar kıskançlık hissediyorum? Acaba Lisa'ya olan duygularım daha fazla mı?


JB, içsel çatışmalarını aşmaya karar verdi ve Lisa'ya olan duygularını açıklamaya karar verdi. Onunla bir araya geldiğinde, kalbinin sesini dinledi.

JB: (kararlı bir şekilde) Lisa, seninle konuşmam gereken bir şey var. İçimde büyük bir his var ve bunu sana itiraf etmek istiyorum.

Lisa: (merakla) Ne olduğunu söyle, JB. Ben de seninle konuşmak istiyorum.


JB, titreyen bir nefesle Lisa'ya duygularını itiraf etti. Lisa, şaşkın ama mutlu bir şekilde bu itirafa karşılık verdi.


LİSENİN TATLI BELALARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin