Üniversiteye geçişleriyle birlikte müzik kariyerlerine odaklanacak ve profesyonel anlamda müzik dünyasında adlarını duyurmayı hedefleyeceklerdi.
JB ve Lisa, üniversite eğitimlerini müzik alanında sürdürme kararı aldılar. Aynı üniversiteye kabul edildiler ve burada müzik prodüksiyonu ve şan üzerine yoğunlaşacaklardı. Üniversite stüdyolarında, yeni şarkılar yazmak ve müziklerini kaydetmek için bir araya gelmeye devam ettiler.
Üniversite yılları boyunca, JB ve Lisa, müzik endüstrisine adım atmak için çeşitli fırsatlar aradılar. Yerel konserlerde performans sergilediler, stajyerlik yaparak deneyim kazandılar ve bağımsız müzik prodüksiyon şirketleriyle iletişim kurarak çalışmalarını tanıtmaya çalıştılar.
Bu süreçte, müzik endüstrisindeki rekabetin zorluklarıyla karşılaştılar. Ancak, birlikte olmanın ve birbirlerine olan desteklerinin farkındaydılar. Zorlukları aşmak için birlikte çalıştılar, birbirlerine fikirler ve ilham kaynağı oldular.
Yavaş yavaş, JB ve Lisa'nın emekleri ve yetenekleri tanınmaya başladı. İnternet üzerindeki müzik platformlarında yayınladıkları şarkılar, büyük bir ilgiyle karşılandı ve dinlenme rekorları kırdı. Hayranları, onların müzikal yeteneklerine hayranlıkla bakarken, aşkları ve birlikte geçirdikleri yılların gücünü müziklerinde hissedebiliyorlardı.
JB ve Lisa'nın yıllar süren çabaları sonunda büyük bir fırsat kapısı açıldı. Bir müzik yapımcısı, onların potansiyelini fark etti ve bir albüm anlaşması teklif etti. Heyecanla bu fırsatı kabul eden ikili, stüdyoya kapanarak hayallerindeki albümü oluşturmaya başladılar.
Albüm, JB ve Lisa'nın birlikte yazdığı, bestelediği ve kaydettiği birbirinden güzel şarkılardan oluşuyordu. İkisi, aşklarını, hayallerini ve müziğe olan tutkularını bu albümde yansıttılar. Albüm, müzik eleştirmenleri ve hayranları tarafından büyük bir beğeniyle karşılandı ve ticari başarı elde etti.
JB ve Lisa, müzik dünyasında saygın bir yer edindiklerinde, aşklarının ve birlikte geçirdikleri zorlu yılların gücünü bir kez daha anladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSENİN TATLI BELALARI
Teen FictionLisenin 5 belalı öğrencisini Düşünün...... Tamam tamam öyle değil Bunlar Tatli belalar Yani vurmalı dövmeli ya da şiddet Uygulamalı değil Tatlı karizmatik yakışıklı Eğlenceli ve AŞK DOLU ......