İlk öncelikle söylemek istiyorum ki hikayenin sonundaki fotoğraf çok acemice yapıldı. Çünkü ben yaptım ŞSSLEDDRKDKFKFPLSKDNFN
Ve hiç gerçekçi olmadı ama olsun illaki fotoğraf koymak istiyorum.Hadi başlayak!
Seungmin ve Bangchan Whatsapp mesajlaşması:
Seungmin:Chan sen ne giyeceksin
(08.33)
Chan:Beyaz tişört ve bide pembe ceketle beyaz bot giyeceğim sen.
(08.34)Seungmin:Uzun kollu beyaz bir gömlek altıma pembe şort beyaz çorap ve senin gibi bende beyaz bot giyicem.
(08.37)Chan:Sana çok yakışacağına eminim bebeğim. 😏
(08.38)Seungmin:Yavşama Chan.
Chan:Tamam tamam kızma. Sende hemen kızıyosun ama Seung kırılılıyorum yaaağğğ😢
(08.39)Seungmin:Tamam kızmıyorum. Bu arada sen mezuniyet balosuna kimle gidiceksin?
(08.41)Chan:Ben biriyle dans etmiycem yani senle akıyoruz bugün full içeriz.
(08.42)Seungmin:Şey Chan ben Jisoo'yu davet ettim ve kabul etti...
(08.44)Chan:Hee.... Anladım. Neyse olsun ya boşver onu sen o başkasını bulur zaten.
(08.44)Seungmin:Chan ben Jisoo'dan hoşlanıyorum.
(08.45)Chan:Şey tamam ben geç kalıcam hadi bay bay!
(08.46)"Jisoo mu? O orospunun nesini seviyo ki? Kız zaten kıyafet değiştirir gibi sevgili değiştiriyo sikik karı! Şimdide Seung'un aklını karıştırıyo. Bi dakika ben Seungmin'i mi kıskanıyorum?
Hayır Chan kendine gel o senin arkadaşın onu desteklemen lazım aptallık etme! "Chan hızlıca kıyafetlerini giyer ve kepini takıp evden çıkar. Ve motoruyla seungmin'in evine gidip Seungmin'ide arkasına bindirir.
Chan kaskını takar ve Seungmin'ede bi tane kask verir. Seungmin kaskını takmadan önce saçlarını bir deniz gibi savurur gözüne çarpan güneşle o güzel ela gözleri parlar. Chan ağzı açık Seungmin'i izlerken bir anda gelen o esintiyle ağacın çiçekleri savrulur. Seungmin yere düşen çiçeklerden bir dal alır ve koklar.
Chan adeta Seungmin'e aşık olduğunu o an doğrulamış olur. Chan kendine gelir ve "Hadi Seungmin kaskını tak ve gidelim. " Seungmin elindeki çiçeği bırakarak kaskını takar ve"tamam hadi gidelim. " Chan "Seungmin bana sarılmalısın yoksa tehlikeli olabilir. Hadi sarıl bana. " Seungmin kafasını iki yana sallayarak"Bir şey olmaz sen sür" der Chan onaylar bir şekilde kafasını sallar ve Seungmin'in ona sarılması için aniden fren yapar ve Seungmin refleks olarak gelen frenle sendeleyip korkarak ellerini Chan'ın beline sarar ve okula doğru gitmeye başlarlar.
*Okula vardıktan sonra*
Hoca:Evet keplerimizide attığımıza göre fotoğraf çekilebilirsiniz.
Chan eline telefonunu alır ve fotoğraf çekmeye çalışır "Seung hadi buraya bak.". Chan fotoğrafı çekerken Jisoo'nun Seungmin'i çektiğini görür ve Chan'ın bütün zevki yıkılır.
(Size bahsettiğim fotoğraf buydu PDPSNDKSLLDLDLDDŞDLŞFDŞLD)
Mezuniyet töreni bittiğinde Chan yıkık bi şekilde Seungmin'i baloya bırakır ve o akşamı tek başına içerek geçirir . Seungmin'i tek kelime etmeden eve bıraktıktan sonra eve gider.
Bu sefer daha uzun yazmaya çalıştım nasıl olmuş kesinlikle yorum yapın her yere. ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sekiz Aşık
FanfictionShipler: Minsung Hyunlix Chanmin Jeongbin Yazan: Elif Eylül Gündüz Konusu: Sekiz arkadaşın yavaş yavaş birbirine aşık olma hikayesi. Karakterler: Jennie Jisoo Rose Lisa Lee Know Jisung Hyunjin Felix Bangchan Seungmin Changbin Jeongin Çok yazı yazan...