Bölüm 3-Eksik parçaları birleştirelim!

34 3 63
                                    

Yav bu hikayeyi okuyan değerli 23 kişi lütfen her yere yorum yapın iyi mi kötü mü anlamam için lütfen yorum yapın❤❤❤❤❤

Günümüz




1 haftadır Seung'la konuşmuyodum mâlum iş güç ama 1 haftanın ardından Seung'dan bir mesaj geldi.

Seung:Chan acil evime gel sana anlatıcaklarım var!
(21.08)

Chan:Ne oldu Seung sen iyisin değil mi bir şey olmadı sana dimi?!
(21.08)

Seung:Ben iyiyim Chan hadi çabuk gel. Gelince anlatırım.
(21.09)

Chan:👍.

Motoruma bindim ve kaskımı kapıp yola çıktım. Eve vardıktan sonra kapıyı çalıp Seung'u bekledim o kadar acil ne varsa kapının dışından bile aynı paytak paytak yürüyen bir ördek gibi ayağını yere vuruş sesini duyabiliyodum. Kapıyı açtı hızlıca"Hadi odama geçelim sana anlatacağım çok şey var! " dedi ve kolumdan tutup odasına doğru götürdü.

Chan:Ee naber?

Seungmin:Hiç öyle bende işten yeni geldim. Sen?

Chan:Hiç bende işlerle uğraşıyodum.

Seungmin:Neyse...

Chan:Hadi ne oldu anlat meraktan şu sandalyeyi kemiricem!

Seungmin:Hatırlarsan 10. sınıfta onuda yapmıştın HAHAHAHA!

İkimizde gülmeye başladık. Seungmin'in gülmesi beni öldürücek. Onun kadar tatlı gülen biri görmedim.

Chan:Hadi anlat anlat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chan:Hadi anlat anlat.

Seungmin:Jisoo konumuz Jisoo Jisoo geçenlerde beni öptü. Ama yanaktan...

Yüzüm düştü niye sürekli onla ilgileniyo?! Ve bu beni niye ilgilendiriyor!?

Chan:Siktir...

Seungmin:Efendim?

Chan:Aa şey he evet sonra.

Seungmin:Haftaya ilk randevumuz yemek yiyeceğiz ama tabi henüz sevgili değiliz hatta çok flörtleşmiyoruzda sanırım biraz utangaç. Sencede o çok tatlı değil mii?

Chan:Hı hı evet hı hı....

Seungmin:Bi dakika bekle ben üstümü değiştirip geliyorum.

Randevu mu? Benim bu randevuyu bozmam lazım ne yapsam ki acaba? Neyse bunu sonra düşünürüm şu an anın tadını çıkarmalıyım.

Seungmin:Geldim çok bekletmedim değil mi şey kusura bakma özel dedektif olduğum için bir kaç kanıt fotoğraf asmam lazım istersen burda bekle ben asıp gelirim.

Chan:Yok yok sorun değil bende gelirim.

Seungmin:Tamam hadi gidelim.

Bu ev aşırı lüks hatta gizli bir oda bile var. Ve bizde o gizli odaya gificez kısmen Seungmin'in gizli iş odasıda diyebiliriz. Yavaş yavaş bodruma doğru merdivenlerden indik. Ve kitaplığın önüne geçtik.

Sekiz AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin