!!BU BÖLÜMÜ İZLEMEDEN ÖNCE KİLLER/MİNSUNG OKUYUN!!
Stray Kids grubu konuşması:
Han:Günaydın beyler! Size bir duyarım var!
(08.00)Know:Neymiş o?
(08.00)Han:Benim bugün konserim var gelir misiniz?
(08.01)Know:Olur ama biletler senden.
(08.01)Han:Tamam LSŞDŞDŞDDŞ
*Herkes onaylar*
Hemen kalktım ve müzeye doğru yola çıktım. İş yerinde Felix'i biriyle mesajlaşırken gördüm.
Chan:Naber Felix.
Felix:Hm hmm~.İyi öyle işte sen.
Cevapları geciktiriyodu nedense?
Chan:iyi bende öyle. Sen kimle yazışıyosun hmm?
Göz kırptım.
Felix:Seung'un bana ayarladığı bi kız vardıda onla randevu ayarlıyorum.
Şaşırdım kaldım. Lan Felix gay değil miydi? Neyse dur bakalım ben şunun yavaştan bi ağzını arayım.
Chan:Eee şey bu kızın adı ne?
Felix:Rose çok iyi bi kız.
Chan:Siktir......
Felix:Efendim?
Chan:Heee şey yok bişey ya ben ofise geçiyorum.
Felix:Tamam görüşürüz.
Adımlarımı hızla odama ilerlettim. Kapıyı kapattıktan sonra hemen dönen sandalyeme kendimi atıp kendi kendime sövmeye başladım çünkü Rose'yi tanıyodum. Lisenin en şerefziz göt veren kızların grubunun yardımcı lideriydi. Her türlü pisliği yaparlardı s!gara içme, a!kol içme, uy*şturucu kullanma, hırsızlık, dolandırıcılık, gasp etme, adam bıçaklama, tec@vüz, zorbalık ve aklınıza gelebilecek her şey. Bu grubun adı ise Blackpink . O Jisoo denen şerefsiz yüzünden oldu hep bunlar. Derken Seung aradı açtım.
Seung:Chan acil beni dinle. Bugün biliyo musun Jisoo'dan hoşlandığımı söyl-
(Aramayı sona erdirdiniz)
Chan:SİKERİM JİSOO'SUNU!!!!
Çantamı alıp kapıyı çarpıp müzeden çıktım. Arabaya binip hep sakinleşmek için gittiğim yere doğru sürmeye başladım. Ve orda biraz ağladım, kendi kendime konuştum, bağırdım ve sustum...
(Felix'den)
Chan bir anda sikerim Jisoo'sunu diye çıkıp gitmişti bu Jisoo Rose'nin en yakın arkadaşı ve aynı zaman da Seungmin'in hoşlandığı kızdı. Umarım kötü bir şey olmaz
(Changbin adlı kişiden arama)
Jeongin:Alo efendim binnie.
Binnie:Benim konser için hiç güzel kıyafetim yokta bendw zaten güzel kıyafet seçemem de yardımcı olur musun buluşskta?
Jeongin:Olur o zaman ben hazırlanayım senin evin önüne geleyim.
Binnie:Tamam bay bay bende bekliyorum şimdi.
Jeongin:Bay bay... Binniem
(Arama sonlandırıldı)
Jeongin bana daha demin bana binniemmm mi dedi WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-
Yoldan geçen adam:Bağırma lan bok çuvalı!
(Jeongin'in ağzından)
Evin önüne vardığımda Changbin tam yanımdaki adamla camdan bir şeyler konuşuyodu ben olayı anlamaya kalmadan Changbin 1. Kattan adamın üstüne atladı bu adam bir manyak beni deli ediyo. Neyseki hemen adamdan ayırdım olay kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sekiz Aşık
FanfictionShipler: Minsung Hyunlix Chanmin Jeongbin Yazan: Elif Eylül Gündüz Konusu: Sekiz arkadaşın yavaş yavaş birbirine aşık olma hikayesi. Karakterler: Jennie Jisoo Rose Lisa Lee Know Jisung Hyunjin Felix Bangchan Seungmin Changbin Jeongin Çok yazı yazan...