Bölüm 4-Para avcıları.

27 2 62
                                    

Gızzz 20 kişi falan okuyo ama 2 kişi yorum yapıyo çekinmeyin ula sizde yazın. Neyse seviyom sizi ayolğhh

Stray Kids whatsapp grubu:

Changbin:Heyy günaydın! Size bir duyurum var.
(09.54)

Chan:Günaydın beyler! Neymiş o duyuru?
(09.55)

Changbin:Hani ben size anlatmıştım ya buluştuğumuzda. Beden öğretmeniyken çocuk voleybol topuna vurdu diye topu fırlatıp burnunu yamulttuğum çocuk yüzünden işten atılmıştım ya. Bende işte spor salonu açmaya karar verdim ve yarın açılış partisi veriyorum gelir misiniz?Belki ordan çıkıştada birinin evine gideriz.
(09.56)

Chan:Olur gelirim.
(09.56)

Felix:Bende gelirim.
(09.57)

Lee Know:Bu aralar Lee Minho adlı bir katilin vakaları çok yarın büyük ihtimalle o vakayla ilgili bölge incelemesi olacak ama müsait olursam bende gelirim. Sizde dikkat edin şu psikopata. (Bu arada Lee Minho olayını öğrenmek istiyosanız kesinlikle just_minsung'un "Killer/minsung" hikayesini okuyun mükemmel. Ve bu arada isimler tesadüfen aynıymış gibi düşünün. Bir bilgi daha şu an yazdığım hikayedeki Lee know polis.)

Hyunjin:Oha lan o kafasına top attığın çocuğun yaşaması bir şans! Neyse bende gelirim.
(09.58)

I. N:Bende gelirim hayatım.
(09.59)

Changbin:Ne?
(09.59)

I. N:Şey klavye yazdı yanlışlıkla öyle bir şey yok!
(09.59)

Changbin:Neyse öbür kişiler gelicekse yazın.
(10.00)

*Herkes gitmeyi kabul eder*

Changbin:Tamam o zaman görüşürüz!
(10.06)

Hassiktir cidden daha geçen tekrar tanıştığım haya-.....YİNE HAYATIM DEDİM LAN NE OLUYO BANA! AMINA KOYAYIM KALBİM NİYE BU KADAR HIZLI ATIYO. OFFFF!! KENDİNE GEL YANG JEONGİN(Kendi evi var bu yüzden bağırsada kimse duymuyo zaten bütün üyelerin öyle.).

Kendime doğru bi tokat attım ve bugün bir davam var bu yüzden işe gitmek için kıyafetlerimi giydim. Hee bu arada siz benim işimi bilmiyosunuz dimi. Ben üst mahkeme hakimiyim.(Kore'de var mı bilmiyorum hatta Türkiye'de bile var mı bilmiyorum ama böyle biraz ilginç bir meslek olsun dedim.)
Evet biraz zor oldu ama yinede hayalimdeki mesleğe ulaştım. Evden çıktım ve otobüs durağında beklemeye başladım. O sırada Changbin aradı. Kahretsin niye şimdi arıyo!? Mecbur kalarak açtım.

Jeong:Alo efendim Changbin.

Changbin:Şey Jeong bugün bize gelsene bişeyler konuşup ramyon yeriz.

Jeong:Changbin! 6 aydan başlar bak!

Changbin:Şey yemek olanı demiştim...

Jeong:Hmm şey anladım..

Changbin:Neyse olur mu?

Jeong:Müsait olursam olabilir söz veremem.

Changbin:Tamam mutlaka haber ver.

Jeong:Tamam bay bay!

Lan çocuğa sürekli garip davranıyorum neden böyle. Off neyse. Otobüs geldi otobüse bindim ve işe doğru gittim.

BlackPink whatsapp grubu:

Rose:Bugün Moo Jin'e gidiyo muyuz kızlar?
(Saatleri yazmaya üşendim.)

Jen:Gitmem ben ona bir daha çok sert.

Rose:Senin amın acıyo diye gitmeyecek değiliz zaten geçen sen yine partidede vermişsin bir kaç kişiye!

Sekiz AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin