~Regulus

51 14 48
                                    

    Tam bir ay oldu bizi, aileni terk edeli. Bana geri döneceğine dair söz vermiştin, ama dönmedin, dönmüyorsun. Herkes seni konuşuyor. Annem herkesin içinde utançla geziyor. Geçen hafta artık gelmeyeceksin diye soyağacından sildi seni. Onun gibi bir oğlum yok diyor. Babam ise kanadı kırılmış gibi, bir ruh gibi ortalarda dolanıyor. Kanıbozuk, pislik birisi diye anıyor seni Bella. Ve tabii Bella gibi olan herkes böyle olduğunu düşünüyor.

    Kuzen Narcissa hâlâ geleceğini düşünüyor abi. Bende ona inanıyorum. Hissediyorum Sirius. Geleceksin biliyorum. En azından beni, kardeşin Reg'i burada bırakmayacaksın. Hiç değilse benide kurtarmak için geleceksin er yada geç bu karanlık eve. O günden sonra çok daha mutlu olacağız buna eminim.

    Lakin Bella ile annemi konuşurken duydum. Sirius kanıbozuksa o halde onun görevini Reg yapacak diyorlardı. Herkesin gözü benim üzerimde. Senden beklediklerini artık benden istiyorlar. Beni bir ölüm yiyen yapmak istiyorlar Sirius. Şimdi neredesin, nasılsın bilmiyorum ama, her ne yapıyorsan hemen dönmen gerektiğini çok iyi biliyorum. Lütfen geri dön abi.

    Biz Andromeda ve Narcissa olamayız, olmamalıyız. Narcissa'nın o zaman ki halini hatırlamıyormusun? Beni düşünmüyormusun? Lütfen abi, seni bekliyorum. Şu karanlık orada, tek başıma seni bekliyorum. Beni kurtarmanı bekliyorum abi. Kendini kurtardığın gibi, benide kurtarmanı bekliyorum...

Karanlığın YıldızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin