Küçüklük anılarımızı hatırlıyormusun andromeda? Biliyormusun, ben hiç birini unutmadım. İstesemde o masum anıları unutamam ki. Bazen çok düşünüyorum. Nasıl olduda o günlerden, bu günlere böyle iki yabancıymış gibi geldik? Anılar geliyor aklıma sonra. Sen hep böyleydin. Hep ailemizden şikayet edinirdin. Sinirlenincede "Sırf Black'lerin ön yargısı yüzünden bir muggle doğumluyla evleneceğim" dediğin bile oluyordu.
Öylede yaptın. Kimseye aldırış etmeden, aşkın için gittin. Değermiydi abla? Beni, Bella'yı, annemizi... Bizi karşına almaya değdimi? Evden gittiğinde bile artık bizden, hatta benden nefret ediyorsun sanmıştım. Bizim boşluğumuzu doldurdun diye düşünüyordum. Yanılmışım, sen hâlâ seviyordun beni. Ve ben bunu Nymphadora doğunca anladım...
Bir gün, her zaman ki gibi sohbet ederken sana "eğer evlatlarım yahut yiğenlerim olursa, ve şayet biri erkek olursa adını Draco koymak istiyorum. Ama bir kız olursa Nymphadora olsun ismi" demiştim. Sende "ne tuhaf bir isim, nereden buluyorsun bunları cissy" diye gülerek karşılık vermiştin. Ve sen bir kızın olunca, kardeşinin sözünü unutmayarak ona Nymphadora adını verdin. O gün anladım ki sen hâlâ beni seviyorsun. Biz hâlâ bir abla kardeşiz...
Lakin bir gün geldi Andromeda. Yıllarca yaşayacağımızı bile bile kaçtığımız o karanlık gün geldi. Koca bir savaş oldu. Ölüler ve yıkılan enkazlar kalmıştı geride. O gün Bella ölmüştü. Ama Bella yanında birini daha götürmüştü. Senin öz kızın bizim ise öz yiğenimizi öldürmüştü. Ben oradaydım abla. Ama elimden hiçbir şey gelmedi. Bella yiğen katili olmuştu. Ve ben buna engel olamamıştım. Adını verdiğim yiğenimi ablam öldürmüştü ve ben yalnızca bir korkak gibi kaçmıştım.
Şimdi ise mezarının başında herşeyden pişman bir Narcissa var. Keşke seni son bir kez görseydim. Keşke o gün kaçmasaydım. Ve keşke kızını koruyabilseydim abla. Yüzümdeki çiziklerin sebebi yıllar değil, yaşadığım anılar ve kaybettiğim insanlar. Bunlardan biride sen ve biricik kızın Nymphadora... Affet beni abla. Hayatını pişmanlıkla geçiren Narcissa Black'i, Cissy'ni affet...
Yazardan not
Güzelmiydi? Yazabiliyormuyum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Yıldızları
FanfictionKaranlıkta kaybolan yıldızların tekrar aydınlanmaları dileğiyle...