𓂃𖤐- 1

1.1K 93 49
                                    

{Ayas}

9. Sınıfın ilk günüydü. Sabahın köründe kalkmak aşırı sıkıcıydı.
Sabah uyanıp okula 1 ders gecikerek gittiğimde, ilk dersin bitimine yakın okula varmıştım. Ne şans ki kapıda yine okulun "zorbası" Cemal abi ve tayfası duruyordu. Cidden dersleri bu kadar boşlayıp nasıl derslerde iyi olduğunu merak ediyordum.

C: Okulun ilk haftasından 1 saat geç mi kalınır domates kafa.

A: Heyecandan uyuyamadım ki Cemal abi.

C: Sınıfın neresi bakayım?

A: 9/C

C: Eski sınıfımdasın? Gel bakayım bulalım.

Cemal abi 10. Sınıfa geçmişti. Boşuna abi demiyordum. (Gerçi aramızda pek fark yoktu.) Yine de ona abi demediğimde kendimi aşmış gibi hissediyordum. Tabi ortaokulda mahallenin konumundan dolayı aynı okula düşmüştük. Onunla aynı liseyi kazanıp yine aynı lisede olacağımızı nasıl tahmin edebilirdim ki?

C: Bak burası. Zilin çalmasına 15-20 dakika kaldı ama daha fazla oyalanma.

Sessizlik...

C:Dikilmesene orda oğlum! Git hadi bekletme beni de.

A: Cemal abi...

C: N'oldu yine?

A: Şey... Ya şimdi ben derse geç girince herkes bana bakıcak..

C: E 1 saat gecikirsen herhalde bakarlar.

A: Ya Cemal abi... Çok utanırım ben. Seninle kalsam...

Sessizlik...

A: ...otursak erkekler tuvaletinde veya kantinde. Olmaz mı...?

Gerçekten çok utanıyordum. Cemal abinin vereceği cevaptanda biraz korkuyor, çekiniyordum. Ama umarım beni aşağılamazdı. Lütfen olumsuz yanıt verme lütfen!

C: İyi gel lavaboya gidelim. Kafan gibi kızarmışsın domates! Gidelimde yıka şu yüzünü. Cidden bu kadar utanacak ne varsa.

Tabii kendimi bildim bileli 7. Sınıftan beri senden etkilendiğimi kim bilirdi ki.

_______________________________________________

İlk bölümü hikayeyi anlamanız açısından kısa yaptığımın farkındayım. Diğer bölümler söz biraz daha uzun olucak 😭 (Lütfen sövmeyin)

-𝘗𝘩𝘰𝘵𝘰𝘨𝘳𝘢𝘱𝘩𝘺 𝘊𝘭𝘶𝘣-  'AyasxCemal' (BxB)                      Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin