Sonra ki hafta
{Ayas}
Bu hafta kulüpler açılacaktı. Elimdeki bilgilendirme kağıdına bakıp kulübün olacağı sınıfı arıyordum. Kulüp sınıfım en alt katta - 12. Sınıfların katında- açılmıştı. 12/B sınıfının önüne geldiğimde durdum. Bir nefes çekip kapıyı araladım. Gergindim ve şuan tüm gözler üzerimdeydi.
C: Ayas, hoşgeldin.
Arkamdan bir el omzumu tuttu. Dönüp baktığımda Cemal abi idi. Doğru ya, o bu kulüpteydi.
Bir karar vereceğim zaman hep çok muallakta kalırdım. Kararsız biriyim, cidden karar vermek uzun zamanımı alıyordu. Kulüp işlerine çok sıcak bakmıyordum. Ki zaten katılmayı istediğim bir kulüp de yoktu. Cemal abi açıkçası bana yol göstermiş gibi oldu binevi. Ne Mustafa'nın gittiği aşçılık kulübü, ne de Özgür'ün gittiği gazete ve haber kulübü ilgimi çekiyordu. Açıkçası da fotoğrafımın çekilmesini utanarak da olsa severdim. Bu kulübe katılmak iyi bir fikir olabilirdi.
Biraz vakitten sonra herkesle tanışmıştım.
12. Sınıflardan; Esma abla, Gülçin abla ve Samet abi ile
11. Sınıflardan; Elif abla, Gamze abla, Kerem ve Eren abi ile
10. Sınıflardan; Ceyda abla, Zeynep abla, Sude abla ve erkeklerden de Oktay, Toprak ve Deniz abi ile (cidden 10. Sınıflar fazlaydı) tanışmıştım. Cemal abi buradaki herkesi tanıyordu. Bizim sınıftan olan bir iki kişi de varmış, onlarla da tanıştık. Ezgi, Sena ve Alp. (Yazar: Karakter tanıtımı oldu binevi amk.)Tabii biriyle tanışmayı unutmuştum. O tanışmayı unuttuğum kişi birkaç dakikadan sonra sınıfa gelmişti.
Kayra abi.Sınıfa girip beni görünce, hemen yanıma geldi.
K: Ayas, sende mi bizim kulüptesin?! Çok eğleneceğiz!
A: Eh, evet..
Cemal abi somurtmasa daha samimi cevap verebilirdim. Bu ikilinin birbiriyle alıp veremediği ne vardı acaba? Veya ne yaşanmıştı da böyleydi bunlar? Aklımda böyle böyle sorular dolanmaya devam ederken Kayra abi hala bana bir şeyler anlatıyordu. Kafamdaki deli soruları düşünürken onu dinleyememiştim bile.
K: Ayas sen beni dinliyor musun?
A: Aae..
Tam evet diyecekken hala Cemal abinin ters ters bize baktığı gerçeğini unutmuştum. O iğneleyici bakışları tekrar üzerimde hissetmiştim. Çok kötü hissettiriyordu.
A: Hm pek anlamadım... Ama şimdi kulüp öğretmeninin geleceğine eminim. Otursak iyi olur...
Sohbeti sonlandırmak için can atıyordum. Lafımı bitirdiğim gibi oturmak için yanından uzaklaştım. Alp'in yanına oturuvermiştim. Ama bence iyi bir sıra arkadaşı olacaktı bana. Oturur oturmaz da kulüp öğretmeni gelmişti.
9/C yani bizim sınıfımızın sınıf öğretmeniydi. Helin Hoca, coğrafya hocamız.HÖ(Helin Öğretmen): Oof. Selam çocuklar. Yorucu bir gün bizi bekliyor.
Okul kulüpleri her 2 haftada bir yapılırdı. Çarşamba günü 3. Ve 4. Ders saatlerinde kulüp sınıfında toplaşıp yapılıyormuş. Daha günün yorgunluğunu üzerimden atamamışken bir de bu çıkmıştı. Umarım iyi anlaşırdık. Helin öğretmenle aramız iyiydi. Zaten okul açılalı 2 hafta olmuştu. Yavaş yavaş düzen oturacak gibiydi.
-11.38-
Zil nihayet 2 dakika sonra çalacaktı. Helin hoca kulüpte neler yapacağımızdan bahsetmişti. Fotoğraf sergisi,fotoğraf yarışması vesaire... yorucu işler. Bir ara dikiş kulübüyle ilgili bir şeyler demişti.
Onların diktiği kıyafetlerle de çekim yapacakmışız... ne kadar uğraştırıcı işler.Artık okulun bitmesini ve eve gitmeyi diliyordum. İnanılmaz derecede yorgundum. Bir de kulüp çalışmaları başladı. Fotoğraf makinesi, kamera gibi şeyler de lazımdı artık. Ekipmanlarda uğraştırıcı şeylerdi.
Çantamı toparlayıp sınıftan çıktım. Ne diye 9. Sınıflar en üst kattaydı ki?
Merdivende o topluluğun içine karışmayı hiç istemiyordum. Sıkış tıkış merdivende herkes inmeye çalışıyordu. En iyisi beklemekti.
Özgür ve Mustafayla bekliyorduk. 5 dakikanın sonunda merdivendeki curcuna sakinlemişti.Yine evin yoluny tuttum. Acaba bugün Cemal abiyle karşılaşacak mıydım? Karşılaşsak bile Pelin yellozu bize asla rahat vermiyordu. Canıma tak etmişti.
_______________________________________________
Selamlar akşama veya birazdan falan karakter tanıtımı yapmayı düşünüyorum 6 bölüm oldu biraz karakterleri tanıyalım. Belki karakterlerin çizimide yaparım ama çok uğraştırır beni. İyi okumalar <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-𝘗𝘩𝘰𝘵𝘰𝘨𝘳𝘢𝘱𝘩𝘺 𝘊𝘭𝘶𝘣- 'AyasxCemal' (BxB)
Любовные романыFotoğraf klubünün bir ilişkiyi başlatacağını düşünebilir miydiniz?