Şey 1 hafta geçmiş gaaaaliba...
Okunacağını tahmin etmiyordum 🤭
_______________________________________________12 Eylül- 07.18
{Pelin}
Bu sabah da Cemal için uyanmıştım. Ona platonik olduğumu hala bilmiyordu. Ona açılacaktım ve geriye kalan ömrümüzü beraber geçirecektik. Lisemizin kalan 3 senesinde beraber olacaktık.
Cemal'in çok seveceğini düşündüğüm lavanta kokulu parfümümü de üzerime boca ettikten sonra evden çıkmaya hazırdım. Makyajım da mükemmeldi. Rimeli fazla mı sürmüştüm sanki?? Ama pek sorun olacağını sanmıyorum.
Cemal bizim sınıfın karşısındaki sınıftaydı. O 10/C, ben ise 10/F idim. Her sabah onu görmek için sınıfın kapısında bekliyordum. Gerçi o uykulu uykulu pek beni takmıyordu.{Ayas}
Okula yaklaşmışken Cemal abiyi gördüm. Tabii ki koşarak yanına gittim. Çok uykulu görünüyordu. Okulun kapısından girecekti ki bende peşinden koşa kola geldim.
A: Cemal abi!
C: Hm? Ayas?!
A: Cemal a-
C: Ayas dün neredeydin sen?
A:Eve gittim Cemal abi?
C: Kimle gittin Ayas? Eve gittiğini bende biliyorum herhalde aptal.
Şimdi naneyi yemiştim. Demek ki öğrenmişti. Ve bana hesap soracaktı. Kayra kimdi de bana hesap soruyordu ki? Sonuçta Kayra hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Ama Cemal abiye cevap vermekten çekiniyordum.
A: ...
C: Ben sinirlenmeden kendin itiraf etsen senin için daha hayırlı olacak Ayas.
Okulun bahçesinin orta yerinde duruyorduk. Bana bakmış cevabımı bekliyordu. Ona cevap vermekten başka çarem yoktu.
A: Kayra abi ile...
C: Ben ne demiştim sana?
Cevap vermeyip yürümeye başladım. Başımı öne eğmiş okula ilerliyordum. Cemal abi de durmadan peşimde yürümeye başladı.
C: Dediklerimi anlamıyor musun Ayas?
A: ...
Artık okula girmiştik. Onun sınıfı 3. Katta, benim sınıfım ise en üst kattaydı. Konuşurken onu 3. Katta bırakıp kendi katıma çıkacaktım ki beni de peşinde sürükledi.
C: Tekrar gitmek yok yanına, beni anlıyor musun Ayas?
O an birini görmüştüm.
C: Ayas sana diyorum?
Cemal abi beni elleriyle yanaklarımdan yakalayıp kendine çevirdiğinde sonunda kulağım ondaydı.
C: Beni anlıyor musun Ayas?!
P: Ehm, Selam Cemalll!
Bu paçoz yine gelmişti.
Cemal abi yanaklarımı bırakmadan sadece Pelin'e (abla demem bile) döndü ve "Selam." Dedi. Ardından odağı yine bendeydi. Pelin orada mal gibi dikilip kalırken bu durum çok hoşuma gitmişti.
Taa ki Cemal abinin kollarını çekiştirip onun ellerini yanaklarımdan ayırana dek.
Cemal abiye kolundan sarılıp konuşarak benden uzaklaştırırken gözüm yine Cemal abideydi. Cemal abi geriye dönüp bana sıcak bir bakış attı. Umarım Pelin'den rahatsız oluyordur.
{Pelin}
Gördüğüm manzaraya göz yumamazdım. Ayas da zaten erkekti ama bana bile yaklaşmazken Ayas'a bu kadar fazla temas etmesi sinirlerimi zıplatıyordu. O daha okula yeni gelmiş bi veletti. Burada ben varken ona dokunup bu kadar yaklaşmasına izin veremezdim.
20 Eylül- 11.52
9/C{Ayas}
Sınıf öğretmeni okulda açılan kulüplerden bahsederken iyice mayışmıştım. Sanırım uyuklamak üzereydim.
S.Ö(Sınıf Öğretmeni): Yani bu kulüplerden herhangi istediğinize katılabilirsiniz. Okula da katkınız olur Ayas.
...
Evet, bu vurguyla uykum tamamen açılmıştı. Kulüpler ilgimi çekmişti. Ama şuan tek isteğim uyumaktı.
Ö(Özgür): Pişt Ayas!
Arkamdan omzumun delinmesini hissedebiliyordum.
A: Ne var Özgür!
Ö: Hangi kulübe katılmayı düşünüyorsun?
M(Mustafa): Ben aşçılık kulübüne katılacağım!
Ö: Artık bize de getirirsin bir şeyler!
M: Özgür!
Ö: Ben gazetecilik kulübüne mi girsem?
A: Tam senlik Özgür. Dedikodu seversin.
M: Ee sen hangi kulübe katılacaksın Ayas??
Şuan aklımda hiç bir fikir yoktu. Buna zaman karar verecekti.
_______________________________________________
Hayırlı olsn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-𝘗𝘩𝘰𝘵𝘰𝘨𝘳𝘢𝘱𝘩𝘺 𝘊𝘭𝘶𝘣- 'AyasxCemal' (BxB)
RomanceFotoğraf klubünün bir ilişkiyi başlatacağını düşünebilir miydiniz?